Gratis kalender

  • travel

    Net als vorig jaar ( of was het het jaar daarvoor?) wil ik jullie wijzen op de gratis kalender van Aegon! Ideaal om ergens op te hangen!

    Ringband met 3 weeks calendarium per pagina. Veel ruimte om tekst kwijt te kunnen.

    www.aegon.nl

  • Wilhelmina

    Ik vind alleen maar een pensioenkalender. Bedoel je dat :?

    De zoekopdracht op kalender heeft 1 resultaten opgeleverd.

    Pagina 1: resultaten 1 t/m 1

    1. Pensioenkalender: Volop tijd, volop genieten! | 31-10-2005

    AEGON heeft speciaal voor al haar klanten die net met pensioen zijn gegaan een Pensioenkalender ontwikkeld, met nuttige informatie, praktische tips maar ook met leuke uitjes, heerlijke recepten en ideeën voor cursussen. Wilt u ook deze kalender ontvangen? meer

    Dat kan, wanneer u (binnenkort) met pensioen gaat uiteraard!

    Stuur dan een email met uw NAW gegevens en geboortedatum onder vermelding van Pensioenkalender.

  • Dingetje

    Een gratis kalender in ruil voor gratis mailadressen om ongevraagde reclame te verzenden en (dure) verzekeringen te verkopen.

    Zitten we daar op te wachten?

  • travel

    Nee dingetje , daar zit niemand op te wachten . Maar mijn ervaring is, dat je geen ongewenst contact krijgt .

    De kalender vind ik de beste die er is; al jaren. Maar mischien vindt jij een andere beter.

    www.aegon.nl , klik rechtsboven ‘contact’ aan, klik ‘particulier’ aan, klik 'een vraag stellen aan en vraag gewoon om hun gewone kalender.

  • Dingetje

    Oh, gaat dat zo.

    Bedankt voor de uitleg.

  • travel

    Bij mij wel!

    En geen dank; graag gedaan!

    Laat eens weten hoe je hem vindt als het gelukt is.

  • Dingetje

    Voor alle duidelijkheid: ik heb beslist geen uitleg nodig.

    En hoe ik de kalender vind? Geen idee, ik zal hem niet aanvragen om eerder genoemde reden.