Hoeveel geld heb ik per maand nodig voor een gezin van vier?

  • axel

    Volgens mij worden we door Tom in het ootje genomen en houdt hij hier gewoon een goedkope enquete.

    B)

  • MariekeK

    je kunt toch ook een andere baan gaan zoeken waar je wel weer plezier in hebt?

    dan heb je ook meer te besteden.

  • Patricia

    Sommige mensen vragen om die aandacht ;)

    Negeer-mode werkt heel goed!

  • PietertjePuk

    Waarom ga je niet voor 6 maanden leven van 1000,- euro ?

    Ik denk dat je dan snel genoeg antwoord krijgt op al je vragen.

  • GJvdZ

    Om vervolgens weer snel aan het werk te gaan… Het zal best wel lukken voor 1000 euro, maar leuk is anders. Bovendien: ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo'n hoop verdient (even ervan uitgaande dat het verhaal klopt) helemaal niets kan doen. Als je dat hebt bereikt zit het in je genen om iets te willen presteren en iets te willen bereiken. Je wordt dan gek naar een paar maanden niets doen.

  • frieda

    Als ik het goed begrijp ben je van plan om dan in je huis in Frankrijk te gaan wonen. Dat zou je inderdaad veel vaste lasten besparen. Nou ben ik een paar keer in Frankrijk geweest, in de buurt van Parijs en ik vond de boodschappen daar niet bepaald goedkoop. Dan zou 1000 euro per maand met 2 kinderen toch wel krap worden. Zeker als je het niet gewend bent.

    Zelf woon ik sinds vorig jaar in Hongarije. En hier is 1000 euro nog heel veel geld. Zeker als je koophuis schuldenvrij is. Bovendien zijn de huizenprijzen hier ook nog stukken lager dan in west-Europa. Misschien een idee om je huis in Frankrijk te verkopen en een huis in Hongarije of Tsjechië te kopen? Ik denk dat je dan een heel eind komt met 1000 euro in de maand. En waarschijnlijk houd je van de verkoop van je huis in Frankrijk ook nog wel een leuk sommetje over.

  • ­­¥ Lotje ­­¥

    misschien dat tie wil rentenieren . maar waar . , effe duppen in Frankrijk of hier . Maar we lezen niks meer van de topic schrijver dus denk ik dat het maar lucht is wat hij gekrabbeld hebt.:D

  • Erik

    .

  • Erik

    .

  • Desiree

    wat een luxe probleem:D