Bonuskaart AH

  • Ma Molton

    Binnenkort komt er dus een nieuwe bonuskaart bij AH, met de introductie van de bonuskaarten heb ik destijds niet mijn eigen naam en adres opgegeven, de overheid hoeft niet te weten dat ik 2 pakjes sigaretten,2 liter port en 12 condooms per dag verbruik >:D<

    Met invoering van de nieuwe kaart ga ik dit dus herhalen, als er naar een legitimatie wordt gevraagd ben je er zeker van dat je gegevens naar bv. het UWV, SVB of belastingdienst zal gaan.

    De speciaal voor jou geschikte aanbiedingen laat je via een hotmailadres binnenkomen en als dat niet mogelijk is moet Appie zijn produkten maar opbergen op een heel donker plekkie.

    Ma.

  • axel

    Ik vind het een belachelijk systeem de bonuskaart maar het is er dus moet je er van profiteren anders betaal je teveel. Ook in het buitenland bestaan er zulke bonuskaarten dus ook daar neem ik ze. B)

  • ¥ Lotje ­­¥

    Beter is niet bij AH te gaan . Is een van de duurste supermarkten .X(

  • axel

    Lotje niet met Euroshopper's nieuwe naam: AH basic.

  • Ma Molton

    En………euroshopper wordt veranderd en zijn de oude producten in de stickeraanbieding -35%

    Ik scoorde bv. gehaktmix voor € 0,07

    Deze reuzeklappers liggen wel op hernia hoogte in de schappen daarom neem ik tegenwoordig de straatkrantverkoper mee om voor mij het kruipwerk te verrichten.

    Dirk van den Broek prijst nooit iets af, die gooit alles wat tegen datum is in de container, ik heb het geprobeerd maar daar kom ik niet ongeschonden in.

    Ma

  • winkeltje

    Beste Ma, wanneer je twee pakjes sigaretten op rookt, twee flessen port leeg drinkt en ook nog twaalf condoomsper dag gebruikt kan je toch onmogelijk ook nog tijd hebben om naar AH te gaan lijkt me. Dus wat is het probleem?

  • Ma Molton

    Ach Winkeltje, sinds ik met pensioen ben houd ik zeeën van tijd over, naast die paar akkefietjes waar ik me mee bezig houd ben ik zeer opmerkzaam wat betreft mijn privacy, stel je voor dat Appie zich gaat bemoeien met mijn condoomgebruik en mij waardebonnen geeft van een ander merk, echt niet……….kan wel zwanger worden.

    Ma.

  • axel

    Het is hetzelfde als met je o.v. chipkaart, ze kunnen je helemaal volgen en als je het anoniem doet krijg je geen korting en niets gratis. :D

  • winkeltje

    Nu ben je met pensioen en van het uitdelen van de lakens af en nu ben je nog tussen de lakens bezig. Ben je ooit nog klarinet gaan spelen?

  • ¥ Lotje ­­¥

    :D