Postzegels

  • Dordtenaar

    Postzegels? Bestaan die nog? ;-) Ik zou niet weten wanneer ik voor het laats postzegels heb gebruikt. De enige papieren post die ik nog heb zijn kerstkaarten en die breng ik persoonlijk rond. Wel zo leuk (en als mensen te ver weg wonen moeten ze het doen met Facebook of Whatsapp).

  • Channah

    Niet iedereen heeft Facebook of Whatsapp. Ikzelf ook niet. Facebook heb ik zeer kort gehad, maar ik werd er helemaal gek van en het kostte mij veel te veel tijd die ik op een leukere en interessantere manier kan en wil besteden. Natuurlijk kun je de kerstwensen ook per mail sturen, maar - daar gaan we weer - niet iedereen heeft een computer. Waaronder veel ouderen.

    Zelf stuur ik overigens wél papieren kerstkaarten, dat vind ik een stuk persoonlijker dan een mailtje opstellen en dat naar iedereen die daarvoor in aanmerking komt te sturen. Het wordt altijd erg gewaardeerd, merk ik.

    De kerstkaarten zijn trouwens niet het enige dat ik nog gewoon per post, en met postzegels dus, verstuur. Sommige dingen kunnen nu eenmaal niet per mail verstuurd worden.

  • erik

    Ik schrijf brieven (met 1 persoon iedere week een briefwisseling) en verder los naar anderen, kaarten en doe ook nog aan http://www.postcrossing.com/ dus ik gebruik meer dan genoeg postzegels.

    Groot verschil tussen brieven en mailen, vind ik.