Wat is jullie grootste miskoop van 2013?

  • doortj'

    Het eind van het jaar is weer in zicht. Ik zat zo eens te denken… Wat is mijn grootste miskoop van het jaar 2013?

    Dus iets dat we hebben aangeschaft, maar wat bijna/totaal niet gebruikt wordt?

    Ik weet het niet zo goed. Heb dit jaar geloof ik niet zoverl dingen aangeschaft. Misschien is het hier een apparaat waar … (wil niemand beschuldigen) mee aan kwam. Het is om de ramen schoon te maken. Misschien wel handig, maar we gebruiken het nauwelijks. Het was dus niet echt nodig.

    Durven jullie ook te bekennen dat jullie niet altijd even consuminderig zijn geweest in 2013?

    Wat was jullie grootste aankoopblunder van 2013 en zou je dus absoluut iedereen afraden?

    Ben benieuwd naar de reacties.

  • Gonnie

    Mijn miskoop of liever een miskleum dat ik mij voor één jaar heb geabonneerd op de Margriet, en nu kom ik er na een paar weken achter ,dat ik mij zelf dwing om het te lezen, terwijl het mij eigenlijk niet zo interesseert.

  • leo99

    Dat ik de bladenmap niet eerder had opgezegd maar nog een jaar had laten doorlopen , het scheelt teveel in de portomonnee.(Inmiddels is die wel stop gezet/opgezegd).

  • tinajonker

    Ik heb een apparaat gekocht om van dat doorzichtige vershoudfolie om etenswaren te doen. Zo zou het langer vers blijven en niet uitdrogen in de koelkast. Het ligt alleen nog steeds ergens ongebruikt in een kast. Het is dus tot nu toe totaal ovebodig gebleken:-((td)

  • Willemijn2206

    1 of ander “rasp-, schaafding” voor groenten.

    1 x gebruikt, daarna nooit meer.

    Ga nu verhuizen en ga het weggooien.

    Was gelukkig niet duur.

  • erik

    Toch niet dat malle groene ronde ding van Blokker, waarmee je leuke komkommerkrullen zou kunnen maken? die wilde ik net gaan opschrijven. Wel een aangename miskoop, was maar 3 euro of zo…

  • anna 26-11-07

    Een badmatje van Blokker voor 14,95. Dat spul is zo dun dat het pijn aan je voeten doet als je erop staat, door al de nopjes aan de onderkant. Daarnaast is het ook nog glad zodra er zeep op komt.

  • Ma Molton

    Een jaarabonnement bij een andere sportschool (omdat ie goedkoper was dan mijn eerste).

    Een kleedkamer waar je je k.nt niet kan keren, douches met van die sensoren waar je je handen voor moet wapperen om een z..kstraaltje lauw water te krijgen, slechts 2 keer te activeren en dan houdt het water helemaal op.

    Irritante zwakbegaafde bodybuilders met tattoo's en enge ceintuurs die de dienst uit maken bij de toestellen, nemen hun eigen CD's mee en niemand durf iets over het volume te zeggen. Hooghartige A.dam/oud zuid m.kkels die na hun yogasessie de koffiehoek, nee sorry……. munttheehoek, liggend bevolken dus voor Ma geen plaats in de herberg.

    Ik heb opgezegd maar moet nog tot februari betalen toch zet ik geen stap meer in die grotesportballentent.

    Ma.

  • margreetw

    Hier kocht iemand een apparaatje om truien mee te ontpluizen…. was vergeten het mij te vragen …waardeloos ding! Gelukkig niet duur!

  • Nicole

    De uiensnijder van Tupperware. Omdat ik reuma heb dacht ik dat dat een mooie oplossing zou zijn, je trekt een paar keer aan het touwtje en je uien zijn gesneden. Wat een miskoop, het zijn of grote brokken of als je een paar keer te vaak aan het touwtje trek een bak snot. Na 4x had ik het wel gezien en voor een giga bedrag en staat hij al een jaar of 2 in de keukenkast stof te vangen.