Nieuw: Dumpsupermarkt Gekke Gerrit.

  • Channah

    Hoewel ik er niet vaak meer kom - na er 10 jaar gewoond te hebben en verbijsterd te zijn over hoe daar met voedingswaren omgesprongen wordt, waardoor ik ook nooit meer iets eetbaars daar zal aanschaffen - heb ik dat soort kramen nog nooit op de Albert Cuypmarkt gezien.

  • Channah

    Ik denk dat Axel op een soortgelijk aanbod als de dumpsupermarkt doelt.

  • Boris

    Dergelijke kramen ken ik niet.

  • Channah

    Ik ook niet. Zie mijn reactie op Axel van 18.52 uur.

  • Nicole

    Wanneer komt de 2e in Rotterdam? Geweldig idee.

  • axel

    Wij hebben hier 2 hele grote markten en er staan er verschillende maar op de grote Haagse markt heb ik ze ook nog niet gezien.

  • Dordtenaar

    Het klinkt leuk, al is het de vraag of het uiteindelijk echt goedkoper wordt. Omdat het partijverkoop is, is de kans groot dat sommige producten er de volgende dag niet meer zijn. De doorsnee consument koopt dan voor de zekerheid meer van zo'n product (en dat is volgende mij de business case voor dit soort winkels) zodat die meer koopt dan wat nodig is. Voor sommige producten is dat geen probleem (je gaat niet meer wassen als je meer wasmiddel hebt) maar de praktijk leert dat zaken als koekjes (en het genoemde ijs) sneller opgaan als er meer van in huis is.

  • Channah

    Daar ben je natuurlijk zelf bij. Als je weet dat je meer koekjes of ijs eet als het in huis is moet je daar geen voorraden van aanleggen. Op is op. Dat anderen die op zulke aanbiedingen afkomen misgrijpen is het risico van bij zulke zaken kopen. Ik vind daar niets mis mee.

  • axel

    Dordtenaar Schreef:

    ——————————————————-

    > Het klinkt leuk, al is het de vraag of het

    > uiteindelijk echt goedkoper wordt. Omdat het

    > partijverkoop is, is de kans groot dat sommige

    > producten er de volgende dag niet meer zijn.

    Dat is ook het succes van zaken als Big Bazar en Action. Hebben ze leuke dingen en kom je er weer hebben ze het niet meer.

  • Sietse 45

    Die winkel komt hier ook,

    en er komt nog Jumbo.

    Terwijl je al een Plus en Poiesz en ALDI hebt