Goedkope leuke speelplaatsen in de stad

  • paulajansen

    Er is hier binnenkort een informatie/inspraakavond over de herinrichting van onze wijk.

    Nu heb ik zitten denken wat leuk is voor de kinderen om te spelen buiten. Het moet ook niet te duur zijn (crisis) en niet makkelijk vernield worden.

    Nou heb ik gedacht aan zo'n betonnen pingpongtafel en aan tegels met knikkergaatjes of een soort knikkerbaan oid.

    Ben op zoek naar meer simpele ideeën die ook nog eens niet zoveel ruimte in beslag nemen.

    Hebben jullie ideeën? Wat is er bij jullie in de buurt te doen op het gebied van buitenspelen? Een glijbaan, klimtoestel en schommel is hier al in de buurt, maar dat wordt nogal eens vernield en is vooral leuk voor d allerkleinsten.

    Ben benieuwd naar jullie ideeën en ervaringen.

    Groetjes

  • Dordtenaar

    Een betonnen pingpongtafel zal niet veel gebruikt gaan worden. Je moet immers batjes en balletjes van huis meenemen. Het zal eerder een comfortabele hangplek worden.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Probeer weer eens een springtouw .

  • 2014

    Kinderen hebben sowieso het liefst hun eigen speelgoed om op straat te spelen. Inderdaad: springtouw, stoepkrijt enz. tot en met fietsjes, steppen enz. De spullen zijn het probleem niet. Probeer eens om een gedeelte van de wijk verkeersvrij te krijgen, zodat de kinderen veilig op straat kunnen spelen.

  • Sietse 45

    Schommel glijbaan klimrek crosbaan in het klein.

  • appie

    Waar kan ik straks de consuminderaars nog vinden ?

    Appie

  • anna 26-11-07

    Appie beslist op facebook of via watt's app. :D

  • appie

    kan het niet vinden8-)

  • ¥ Lotje ­­¥

    Als de beheerder dit bord niet omzet in het nieuwe , is het afgelopen met prikken op consuminderen . Dacht op 1 oktober.

  • anna 26-11-07

    Mij vind je wel. :D