Prikbord open

• tante ria

jes jippie het is weer open

ik ben happy

groetjes tante ria

• Desiree2

het is wel weer open maar op deze manier gaat het niet werken vrees ik

• consuminderen.pagina.nl

Zoals ik al schreef in mijn eerste berichtje: het is een beetje langzaam zo, maar dat duurt maar tot er genoeg moderators gevonden zijn om de boel bij te houden. En beter een langzaam prikbord dat open is, dan een dicht prikbord, dacht ik. Als het belang van het prikbord alleen maar ligt in de snelheid en niet in het geprikte, dan is sluiten misschien wel beter…

Groetjes,

Kiki

• consuminderaar

Gezien het aantal reakties hier is de meute het niet echt met je eens. Mensen blijven op die manier echt weg en dat is toch jammer. Ik heb ook een heleboel leuke links die ik hier wil plaatsen, maar als het een dag duurt voordat ze verschijnen dan is de nieuwswaarde er alweer vanaf of dan hebben andere sites de links (bijvoorbeeld voor gratis spullen) ook al geplaatst, dan heeft het geen toegevoegde waarde meer om het ook nog eens hier te zien.

• Ma Molton

Het is precies zoals je oppert Kiki, het gaat ons om de snelheid dus gooi maar dicht, prikborden en andere consumindergroepen genoeg.

Ma

• Stans

Hallo Kiki,

Ik vind het leuk dat het consuminderprikbord weer open is. Ik las regelmatig mee maar reageerde nooit. Nu wel, ik vind het geweldig dat mensen zoals jij dit soort dingen gewoon doen en als dan een prikbord wat langzamer is in het begin dan is dat maar gewoon zo.

Veel succes en ik ga zeker weer veel meelezen en als ik iets te melden heb ook reageren.

Stans.

• Wilma

Geweldig dat het weer open is, dit vind ik toch de meest toegankelijke manier.

Fijn hoor! Zeker niet sluiten! Lekker doorgaan!

• Mathilda

Ik ben blij dat het weer open is, ik ben hier een lezer, geen schrijver.

• Desiree2

Jou naam is een mooi liedje van Harry Belafonte

• wana

fijn ! ik post af en toe een berichtje en lees ook af en toe, langzaam dat stoort me niet,het zijn consumindertips die uitgewisseld worden dus ik hoef geen haast, persoonlijk.

Ik heb hier al veel van opgestoken en vind het leuk om met een ander mee te denken, hopelijk lukt het nu voor lange tijd zonder vete's, laat iedereen mekaar in hun waarde en zien we vele tips!