Kado op sinterklaas avond

• BennieMak

Voormalig gebruiker ‘puntje’ (is het wachtwoord kwijt) schrijft:

Groet na ruim een jaar off-line. Ik hoop dat de gebruikers zich nu wat meer respectvoller gedragen naar de medemens en het onderwerp, en dat de moderator consequent modeert zodat men ook geen aanleiding wordt gegeven…

Mijn laatste besparingstip:

Ik pakte het goedbedoelde sinterklaas-kado, gekregen in het restaurant, weer in en schreef er de namen van mijn neefje en nichtje op.

• consuminderaar

Welkom hier, maar heette Nel ook niet Mak, enne BennieMak is dat een naam is een verbastering van ik ben niet mak!

• Nel

Ik heet echt nel mak :D

• Petracs

Met de snelheid van dit prikbord kun je je cadeaus alvast gaan inpakken voor volgend jaar….

• Paul

familie van Geert Mak ?

• consuminderaar

Nou wat een ramp he. Ik heb me ook al aangeboden als mod, zit dagenlang online, maar er gebeurt niets. Blijkbaar moet je eerst door een keuringscommissie en een sollicitatiegesprek houden want op deze manier is het bord toch op sterven na dood.

• Wilhelmina

Dag ‘puntje’. Hoop ook dat het nu goed gaat op dit prikbord. Inmiddels is iedereen weer een jaar ouder en hopelijk ook wijzer geworden; dus wie weet ! :-)

Ik geef ook regelmatig presentjes die ik krijg weg, òf ik weiger het aangebodene zodat er (hopelijk) iemand anders blij mee gemaakt kan worden.

• Nel

Yep

• consuminderen.pagina.nl

Geen keuringscommissie, wel een mailtje, maar dat weet je al. Dat je vervolgens niet mailt, houdt voor mij in dat je niet echt wilt modereren. Wil je dat toch wel, dan ontvang ik nog steeds graag een mailtje.

Kiki

• Paul

Oh, wat interessant,

ik heb wat boeken van hem, en ook de serie, in Europa

volg ik, heel boeiend !!