Prikbord helemaal open

• consuminderen.pagina.nl

Beste mensen,

Het prikbord is met ingang van nu helemaal open, dat wil zeggen dat geplaatste berichten meteen zichtbaar zijn. Meerdere mensen hebben zich als moderator aangeboden, waarvoor mijn hartelijke dank! Fijn te merken dat het prikbord belangrijk genoeg gevonden wordt. Ik heb besloten in zee te gaan met twee zeer ervaren moderators, Tries en Bernadette, die al enige tijd samenwerken bij andere prikborden. Na een maand evalueer ik, om te kijken of er misschien meer moderators nodig zijn.

Rest mij nog jullie heel veel plezier te wensen en de hoop uit te spreken dat het prikbord langer open kan blijven dan de vorige keren!

Groetjes,

Kiki

• Swartdam

Bedankt Kiki

Voor de introductie .

Het gaat helemaal goed komen , groet Bernadette

• angelique

wat fijn dat julllie weer in de lucht zijn ik hoop ook dat het heel lang open mag blijven en dat het maar heel gezellig mag worden groetjes

• Tries

Bedankt kiki,

komt helemaal goed…

groetjes Tries

• Gabi

Leuk, zal nu zeker vaker langskomen. Succes ermee en laten wij het gezellig houden.

• Alie

Die dames ken ik van de vrouwenpagina, ze zijn wel streng hoor ,

Kiki maar fijn dat je het niet meer alleen hoeft te doen,

Veel suc 6, en voor de moderators die er bij zijn gekomen knijp eens een oogje toe, da"s wel zo aardig!

O ja ,mijn consumindertip voor deze maand, ga eens gewoon lichtjes kijken in de stad, neem geen pasjes mee, alleen een klein portemoneetje voor mischien iets te drinken, nog beter liga en flesje water in de tas, deze maand stikt namelijk van de impuls aankopen, en januari komt er lekker lang en saai achteraan.( zeker als je besluit te bezuinigen)

Ik wens iedereen een fijn kerstfeest of zalig toe ,

& een mooi uiteinde + een prachtig en consuminderend 2008 toe.

En voor nu, een lekker kerstdiner

24 dec soep maken, kerstavond eten met stokbrood

25 december

soep van 24 dec vooraf,

een filetrollade ( zo rond de € 8,=)

verse wortelen en blikje dopperwten er door€ 2,=

verse groenten zoals witlof ?

zelfgemaakt gebakken aardappelen ( eerst kort koken)?

Toe advocaatijs van hartog met spuitslagroom € 3,= Dit kan voor 6 personen, als je met minder bent heb je lekker rollade over, de meeste mensen zitten geen 2 kerstdagen thuis, dus doe het dan later lekker op een afbakbroodje als lunch !

lekkere wijn genoeg bij de Aldi, Eet smakelijk.

• Pebbles

Jammer dat ik geen moderator ben geworden maar ik gun het T en B van harte!

• Becca

HEY!! SUPER!!

Ik drink een glasje wijn (Australische rode gekocht bij Lidl) op het consuminder prikbord!

Becca

• henriette28

Fantastisch !! Laten we met z'n allen ervoor zorgen dat het ook open blijft.

• consuminderaar

Jammer dat anderen geen enkele kans krijgen om beheerder te worden. Het is toch allemaal vriendjespolitiek op de borden. Velen lopen hard weg bij het vrouwenbordje vanwege het starre en Stalinachtige beleid van enkele dames daar, heel erg jammer dat ze de boel ook hier gaan regeren!!