Prikbord helemaal open

• consuminderen.pagina.nl

Ik heb je herhaaldelijk gevraagd me te mailen als je moderator zou willen worden. Dat heb je niet gedaan, dus neem ik aan dat je het niet wilt. Wil je dat wel, dan blijf je van harte welkom me te mailen. Blijf je hierover prikken en mail je me niet, dan verwijder ik de berichten met dit onderwerp voortaan. Nu mag je dat ‘regeren’ vinden, maar ik zie het slechts als ‘reageren’ op steken onder water die (op dit prikbord, voor de andere kan ik niet spreken) nergens op gefundeerd zijn.

Lieve groet,

Kiki

• Swartdam

Er van uit gaande dat ik ook onder die Stalinachtige dames behoor, kan ik het niet laten om er even op in te gaan .

Voordat hier een beeld word gecreeerd over ons en dat zo zijn eigen leventje gaat leiden .

Zowel Tries als ik modereren inderdaad het vrouwenbord , daarnaast modereer ik nog twee borden en beheer acht borden .Een deel van die borden zijn niet de eenvoudigste . Met andere woorden elk bord verlangt zijn eigen typische moderatie . Er is geen enkel bord immers hetzelfde .

Mogen wij op “vrouwen ”geen enkele spam toelaten bijvoorbeeld , dan staat dit bord daar weer haaks tegenover .Het A.D.H.D bord modereer ik nu vijf jaar , daar laat ik wel weer spam toe en betreffende linken die de ouders en overige prikkers kunnen helpen . Het borderline bord beheer ik en modereer ik , daar zijn berichten niet toegestaan over automutilatie of nog erger .Neemt niet weg dat wij daar onze verantwoording voor nemen .

Bovenal elk bord van startpagina staat een beheerder boven die als zij /hij niet goed functioneerd met Startpagina te maken krijgt, dus……..

Samen modereren we nu ook Consuminderen en we respecteren daarbij het beleid van Kiki .Vriendelijke groet Bernadette

• Alie

Is toch goed, suc 6 ermee, en reclame maak ik zeker als het om de energiezuinige lampen van Ikea gaat en als andere mensen daar het milieu bij kunnen ontlasten, voor mij een belangrijk doel in mijn leven, zo kun je op dit bordej inderdaad niet om reclame heen. ;-)