Er van uit gaande dat ik ook onder die Stalinachtige dames behoor, kan ik het niet laten om er even op in te gaan .
Voordat hier een beeld word gecreeerd over ons en dat zo zijn eigen leventje gaat leiden .
Zowel Tries als ik modereren inderdaad het vrouwenbord , daarnaast modereer ik nog twee borden en beheer acht borden .Een deel van die borden zijn niet de eenvoudigste . Met andere woorden elk bord verlangt zijn eigen typische moderatie . Er is geen enkel bord immers hetzelfde .
Mogen wij op “vrouwen ”geen enkele spam toelaten bijvoorbeeld , dan staat dit bord daar weer haaks tegenover .Het A.D.H.D bord modereer ik nu vijf jaar , daar laat ik wel weer spam toe en betreffende linken die de ouders en overige prikkers kunnen helpen . Het borderline bord beheer ik en modereer ik , daar zijn berichten niet toegestaan over automutilatie of nog erger .Neemt niet weg dat wij daar onze verantwoording voor nemen .
Bovenal elk bord van startpagina staat een beheerder boven die als zij /hij niet goed functioneerd met Startpagina te maken krijgt, dus……..
Samen modereren we nu ook Consuminderen en we respecteren daarbij het beleid van Kiki .Vriendelijke groet Bernadette