Tieler en Bommelerwaard consuminderd

• Swartdam

Het gebied waar ik woon consuminderd noodgedwongen . Een 100.000 mensen zit zonder stroom vanaf woensdag avond . Jippie we zitten in de kou maar we besparen wel stroom , gr Bernadette

• Frans Rutten

maar hoe zit dat dan met de verliezen die geleden worden door de ondernemers?

• Gabi

Hoe doe je het met je computer?

• Alie

jippie, je zou er reumatiek van krijgen, en niet douchen!!!!

Zuinig heid met vlijt bouwt huizen als kastelen,

maar als u zich niet wassen kan,

kweekt u luizen als kamelen,

ik zou in een hotel gaan en defensie de rekening presenteren!!!

Veel sterkte.

• Swartdam

Ik zit op een agregraat , net als de rest van dit dorp , althans de gelukkige. Bij sommige werkt het niet .

Defensie is hier niet voor verzekerd . Mijn Nuon is nog steeds bezig . De schade is bij mijn beperkt tot een uur of zeven geen stroom . De rest van de 100.000 mensen wachten in spanning af . Gaat het vanavond lukken of niet , gr Bernadette

• BennieMak

Toch zonde van al die ontdooide vrieskisten…

• Tries

Inderdaad gezien, hoeveel er werd weggegooit aan zuivel enz uit supermarkten

Gr Tries

• Alie

ik vraag mij af waarom geeft die kruidenier het niet gewoon weg, op het journaal zei de kruidenier dat hij alles ging weggooien, raar!

• Swartdam

Dat mogen ze niet en dan daarbij , het zijn producten die niet gekoeld kunnen worden dus 35 dorpen in die omgeving hadden daar ook niets aan .

Ons werd geadviseerd om de inhoud van diepvries en koelkast in de containers te gooien , tja gr Bernadette

• consuminderaar

Vrij primitief ook dat er over 9 maanden weer een heleboel kindjes worden geboren Hebben die mensen echt niks anders te doen. Hoe ging het vroeger dan, en waren er daarom altijd van die grote gezinnen?