Voor Kiki

• Alie

Bedankt voor het openen, fijn weekeind.

• Moonlampje

ik sluit me bij Alie aan :)

• henriette28

Ook ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.Goed weekend .

• consuminderaar

Ze heeft het druk met haar bestuurstaken voor Genoeg of Zuinigheid met Stijl, dus veel zal je haar hier niet zien, vrees ik.

• consuminderen.pagina.nl

Consuminderaar ,

Je hebt je standpunt wel duidelijk gemaakt vind ik inmiddels . Persoonlijke aanvallen op privé tijdsbestedingen raken kant nog wal .

Het prikbord is weer open en we gaan er vanuit dat het open blijft dat is ons doel en ons streven , groetjes , het moderatieteam

• consuminderaar

Gaan we nu alweer zeiken en ziften?

Ik zeg alleen waar mevrouw het druk mee heeft dat heeft helemaal niets met aanvallen te maken. En voor wat die prive betreft alles is te vinden over haar op allerlei sites (Genoeg, Schoolbank, Hyves etc) , dus niks prive dat heeft ze er zelf op gezet! En oja ze houdt ook nog van hardrock!

• consuminderaar

Wapserveen, zit daar trouwens niet niet de Hobbitstee??

Leuk dat ze daar van houd heeft alleen zo weinig met het prikbord te maken

We zeiken en ziften niet, heel duidelijk we gaan mensen niet aanvallen op wat voor manier dan ook jou niet en jij andere niet

Je kunt mee doen op het prikbord om tips te krijgen, geven, en op een normale manier er over te discusseren.

Waar dit prikbord duidelijk voor is bedoeld

Het Moderatie team

Jazeker en ook de Noorderpoort. Een echt spiritueel hoekje Drenthe hier ;-) Ben je er wel eens geweest dan?

Kiki

• consuminderaar

nee ik blijf liever met beide benen op de Zuid Hollandse klei!