Mijn kostenbesparing: De kerstkaarten

• Moonlampje

ligt er denk ik ook aan wat voor ecard het zou moeten zijn. zo eentje van een standaard site vind ik zelf ook niks om te krijgen, maar die verstuur ik zelf dus ook niet. ik probeer altijd zelf iets op de pc te maken wat helemaal op de persoon afgestemd is en ja, daar gaat vaak best wel wat tijd in zitten.

mijn moeder borduurt trouwens zelf dit jaar haar kerstkaarten, dat geeft ook hele leuke resultaten.

• Moonlampje

ja hier worden de kaarten die we krijgen ook leuk opgehangen of neergezet. het geeft toch een beetje extra gezelligheid om er zo af en toe naar te kijken.

• Pebbles

Ik vind het ouderwetse kaartje via de post toch wel iets hebben. Ik verstuur ze en ontvang ze en ze krijgen allemaal een mooie plek in huis. Gezellig! ;-)

• Alie

Ik verstuur en ontvang altijd kaarten, vind het gewoon leuk om te doen, en hier in de straat gewoon iedereen een kaart zonder postzegel in de bus ,zo doe ik het al 21 jaar en het wordt gewaardeert iedereen doet er nu aan mee, gezellig toch!
  • Hummie

Vind ik ook !

• Desiree

Wij sturen geen kaarten. De mensen die ik belangrijk genoeg vind om eventueel een kaartje te sturen zie ik toch wel ‘live’ met de feestdagen en een knuffel en een gesprek zegt meer dan zo'n kaartje. Anderen die me na aan het hart liggen maar die ik niet kan ontmoeten rondom de feestdagen krijgen een belletje. Dat is persoonlijker en nuttiger, ben je gelijk weer eens bijgepraat.

De buren wens ik een gelukkig Nieuwjaar wanneer ik hen tegenkom, dat is persoonlijker dan een kaartje.

• BennieMak

Het TV-progamma TROS-Radar waarschuwde afgelopen maandag nog voor ogenschijnlijk onschuldige gratis kerstkaarten op het internet, maar wie erin stapt kan worden geconfronteerd met computer-criminaliteit…

Oppassen dus!

• Moonlampje

ja maar dat gaat al jaaaaaaaren zo. al jaren wordt er gewaarschuwd dat je ook geen bestanden moet openen die je niet kent, en toch zijn mensen nog zo stom om dat te doen. sja, dan is het eigen schuld dikke bult.

• BennieMak

Met de komst van Vista weet je totaal niet meer wat wel en niet legaal is, het systeem blijft maar komen met vragen over toestemming hiervoor, toestemming daarvoor…

• Moonlampje

het is verstandig om allleen toestemming te geven aan dingen die je zelf installeert, of werkt het zo niet? ik heb gelukkig nog xp