Hoe hoog staat de kachel?

• BennieMak

De mijne geeft op dit moment een binnen-temperatuur van 10 graden aan…

• Paul

Ik heb zo m`n grenzen aan het consuminderen,

die grens ligt bij : kou of honger leiden, dat is voor mij geen optie.

• mutsie

hier op 20 graden

heb jij de kachel nog niet aangehad???? zal toch zeker wel brrrrr

carla

• Alie

Bij ons staat tie overdag op 19 graden, en als het donker wordt niet hoger dan 20 graden, vooral s ochtends als het in de kamer is afgekoeld tot 15.5 is het heerlijk om het aan te hebben, niet de slaapkamers, wel de douche verwarmt!

• BennieMak

mutsie schreef:

> zal toch zeker wel brrrrr

>

Buiten, daar is het pas koud! ;-)

• Alie

Wel uitkijken voor reumatiek hoor, 10 graden dan moet je thuis met jas en das gaan zitten!!!! Of dat consuminderen is betwijfel ik want pillen en poeders tegen Reumatiek kosten een boel centen!

• Hummie

Hier staat hij op 23 graden.

Komt mede door mijn artritis en momenteel ontstoken benen van de psoriasis.

Dus ik kan geen kou velen.

Hummie :)

• BennieMak

Ik denk dat buiten lopen nog gezonder is dan binnen blijven en de kachel flink opstoken. Uit onderzoek van de Ver. Eigen Huis is gebleken dat veel mensen lijden aan de gevolgen van slechte ventilatie. Symptomen: Problemen met de neus en verkoudheid.

Bovendien: Reumatiek is een ontsteking van de gewrichten, dat krijg je niet van een voor het nederlands klimaat gebruikelijke temperatuur. Er is helemaal nog geen aanwijsbare oorzaak gevonden, dus dit een ‘broodje aap’ verhaal.

Heb jij wel eens gehoord van Klazien ut Zalk?

• Pebbles

21,5c ik consuminder niet op warmte ;-)

• consuminderaar

Hoger dan dat de binnentemperatuur aangeeft, maar ik denk dat het komt omdat het een oude thermostaat is. Ik weet dat je hem op 25 moet zetten wil het binnen een graagd op 18 worden. Maar nu is het hier 14,5 graad en de thermostaat staat op 18.