Kerstpakketten

• Alie

Toch leuk, fijne dagen he!

• consuminderaar

Nou helaas ik pies altijd naast de pot, want ik heb geen werkgever. Mijn vader kreeg een of ander pakket waarmee je wafels kan maken, dus de hele mikmak; een wafelijzer, meel en de hele shitzooi. Hij baalde echt als een stekker, want wat moet je als noeste havenarbeider met zoiets? Die hebben liever wat alcoholische versnaperingen of een pakket met lekker veel chocolade, nootjes, ragout en de hele mikmak!

• consuminderaar

Wat een geld zeg, niet normaal meer. Mijn broer werkt bij een chique zaak, waar veel miljonairs klant zijn. Hij kreeg gewoon 750 euro in zijn handjes!

• maia

ik kreeg een pluim van 25 € en die heb ik weggegeven aan iemand die minder verdiend dan ik.

Mijn man kreeg niets ,en terecht het bedrijf waar hij werkt zit in financele problemen ,elke cent telt.

Het zou mooi zijn van je broer als hij je vader en moeder de bonus geeft die hij heeft verkregen.

Tenslotte zorgen die voor zijn kind.Vind je niet?

Dat zijn pas kerst gedachtes

• Beheerder

Mijn man krijgt elk jaar 2

van elke werkgever 1

Van werkgever A werd het eentje die je zelf uit kon kiezen.

werkgever B gaf een rijk gevulde pakket met spullen die je dagelijks kan gebruiken.

Mijn wergever heeft een kerstbrood gegeven. Daar was ik ook heel blij mee voorla omdat het van een van de beste banketbakkers hier in het Zuiden was.

Mijn neefje doet 2 dagen stage lopen bij een bedrijf en heeft een zeer en dan overdrijf ik niet zeer rijkelijk gevulde pakket mogen ontvangen en nog een mooie sportieve winterjas.

• Paul

dat doet mij denken aan die reclame van dat uitzendburo :

Het waren 2 fantastische dagen :D