Winstdeling

• Wilma

Helaas zei mijn baas….dit jaar hebben we niet zo'n geweldig jaar gedraaid dus een winstdeling zit er dit jaar niet. Vette pech.

En toen zei hij doodleuk dat hij zichzelf eens flink ging verwennen met het kopen van een wel heel erg peperduur pak.

Zuur……….ja dat is zuur en niet aardig.

• Alie

ja Wilma en hij koopt er een gezellige witte boord bij;-) De rijken worden steeds rijker, t valt niet tegen te houden, maar inderdaad wie maken de winst, de arbeiders en dat wordt vaak vergeten, maar ik wens je een gezellige kerst toe,:-)

• Desiree

En daar spreek je hem dan niet op aan?! :? Ik vind dit soort uitspraken echt niet door de beugel kunnen voor een leidinggevende.

• Petracs

Waarom zou een leidinggevende niet mogen zeggen dat hij een nieuw pak gaat kopen? Dat kan hij toch gewoon betalen van zijn salaris?

En een ‘gewone werknemer’ had het wel mogen zeggen?

• Desiree

Het gaat me er niet om wie het wel zou mogen zeggen, het gaat me erom dat je van een leidinggevende wel wat meer verstand en bovenal tact zou mogen verwachten. Zeker als die leidinggevende waarde hecht aan een gemotiveerd team. Wat in dit geval blijkbaar niet zo is…