Fijne feestdagen!

• consuminderaar

Wederom krijg ik de schuld als er een topic wordt gesloten. Er kijkt echt werkelijk helemaal niemand naar de aanleiding. Op het moment dat ik word aangevallen heb ik alle recht de taal te gebruiken die ik wil. Topics worden elke keer door dezelfde figuren tot v*ern**kt en ander woord is hier niet voor . In het verleden ben ik voor vanalles en nog wat utgemaakt tot aan smerige hoeren en uitschot toe en dat bleef wel staan. Het wordt tijd dat er een echte goede mods en beheerders komen hier, die niet kijken naar wie iets post, want het gaat wel weer degelijk om trucjes om mij hier weg te krijgen. Ik hoop dat jullie het ook doorhebben en zien en verder wens ik iedereen een fijne kerstdag toe! Tot ooit!

• consuminderaar

Types als Tilly, Nicole en een paar anderen worden op deze manier constant in hun recht gesteld terwijl ze allleen maar aan het stalken zijn, maar nog nooit enige bijdrage van enig belang hebben geplaatst hier.

• BennieMak

Mee eens!

• Alie

Fijne feestdagen

• consuminderen.pagina.nl

Het vervolg van de door jou geopende topic was de reden dat wij hem op slot gooide .

En niet omdat het nu een topic was die nu weleens over consuminderen ging !!!!!!??????

Maar omdat er vooral nogal wat taalverloedering in voorkwam en laten we wel zijn op taal hoeft niet bezuinigd te worden die hebben we in onze opvoeding meegekregen , voor niets . Dus vandaar , groetjes wederom het moderatieteam

Bovenin heb ik wederom de tekst gekopieerd . Nergens kan ik er uit opmaken dat JIJ de schuld van de gesloten topic krijgt . Duidelijk staat er HET VERVOLG daar hoor jij niet alleen bij . Daar horen ook de andere bij die de gelegenheid aangrepen om deze topic een andere wending geven . Laat het vooral duidelijk zijn dat wij heus de patronen wel zien die er onstaan .Dat er bepaalde personen zijn die graag triggeren is MIJ niet ontgaan.

Wij streven erna om het bord open te houden , soms moet daarbij ingegrepen worden ten behoud van dat bord .Die verantwoording neem ik op me en ik ga daarbij de discussie niet uit de weg . Nogmaals ik zie heus wel wat er gebeurd

Rest mij om een ieder een prettige kerst toe te wensen , groetjes moderatie

• consuminderaar

Jullie vallen ernstig in herhaling en bekijken de zaken erg van een kant. Met die starre houding komen jullie nergens! En wat het taalgebruik betreft blijf ik erop hameren dat 1 persoon hier constant wel voor rotte vis mag worden uitgemaakt (duik maar eens even in de archieven) maar owee als die persoon dan een keer een lelijk woord gebruikt om de mening kracht bij te zetten…..

Jullie vallen ernstig in herhaling en bekijken de zaken erg van een kant. Met die starre houding komen jullie nergens! En wat het taalgebruik betreft blijf ik erop hameren dat 1 persoon hier constant wel voor rotte vis mag worden uitgemaakt (duik maar eens even in de archieven) maar owee als die persoon dan een keer een lelijk woord gebruikt om de mening kracht bij te zetten…..

Dat kan kloppen dat we in herhaling vallen , wat niet klopt is dat de zaak van een kant bekeken word . En als je jou persoontje bedoeld die voor rotte vis mag uitgemaakt worden dan kan ik daar keihard op ingaan NIEMAND word hier voor rotte vis uitgemaakt . Niet zolang ik modereer . Je kunt niet van mij verlangen dat ik het hele archief napluis , want wat heeft dat voor zin ???? . In mijn ogen geen enkele . Het prikbord is nu weer open , er is constant moderatie aanwezig , thats it .

Jij bent duidelijk ook zonder lelijke woorden word je begrepen en word je in ieder geval door mij serieus genomen , vandaar dat ik ook schrijf dat ik best bereid ben om de discussie met je aan te willen gaan en nogmaals ik ben niet blind , groetjes moderatieteam

• consuminderaar

Voorheen zag je hier zelden een mod of beheerder, maar met die overijverige types van het vrouwenbordje wordt het er hier geen haar beter op!

Ach weet je Consuminderaar ,

Ik ben een zeer overijverig typje, want naast het vrouwenbordje modereer ik er nog meer en beheer ik er 8 en dat allemaal voor liefde en oud papier :D , groetjes Bernadette

• Paul

consuminderaar, wat ben je toch vreselijk negatief !

het enige wat je hier doet is oude koeien uit de sloot halen.