materialisme

• Nel

Van harte gefiliciteerd ….

• Alie

Dan mag je gefeliciteerd worden, heerlijk zwanger, niet echt consuminderend, maar er is een boek hoe consuminder ik op kinderen (een kind kost tot zijn 18 de € 100.000,= ,) er staan erg handige tips in, vooral de luiers en de voeding ( een grote kostenpost) later ontdek je dat je zelf beter kunt zelf kunt koken, en pureren Olvarit en dat soort potjes bevatten echt veel zout, en iedereen denkt dat het goed is voor de baby! Voor nu geniet van de zwangerschap,

• consuminderaar

Als je niet weet op wie ik reageer en ook nu weer aan wie jij hangt blijf dan lekker weg!

• Moonlampje

fijn dat het weer goed gaat bij jullie! :D

• Martini

Gefeliciteerd en veel geluk voor de toekomst!!

• Wilhelmina

't Lijkt er inderdaad wel ‘n beetje op Bennie, maar ’t ligt toch iets genuanceerder lijkt mij. ‘Waarmee verwen je jezelf’ vind ik toch iets anders dan ‘waar geniet je van’. Jezelf verwennen klinkt wat meer actief vind ik.

• Wilhelmina

Ik kan (onder meer) genieten van: mijn kinderen, familieleden, vrienden, buren, de natuur (+ het weer), mooie muziek, 'n wandeling …..

Momenteel geniet er van

- dat de kortste dag is geweest (21 december) en dat de dagen dus weer langer

worden;

- dat de zon hier schijnt.

• Moonlampje

dat die dagen langer worden ben ik idd ook heel blij mee. vind het maar niets die korte dagen

• Nina2

Hallo Paul,

Ik kan ontzettend genieten van een goed boek. Zo eentje die je achter elkaar uit moét lezen.

Maar ik luister ook graag naar muziek uit mijn jeugd ( jaren 70 ), vooral op youtube is dat erg leuk omdat je er vaak oude opnames bij kunt bekijken.

De top2000 allertijden is aan mij goed besteed, heerlijk…..

Nina2

• inba

Vanavond heb ik genoten van Hans Liberg, een heerlijke afsluiting van de kerst, waar ik nooit zo van geniet. Ik geniet van het vooruitzicht dat over een week de decembermaand weer voorbij is, het gewone leventje weer begint en we kunnen uitkijken naar de eerste lentedagen + het zonnetje natuurlijk ;)

Verder geniet ik straks als ik na het douchen in mijn heerlijk verschoond bed kruip. Vanmiddag de strijk gedaan…. ;)

Genieten hoeft niet duur te zijn of veel geld te kosten.

Genieten = tevreden zijn. :)