wat eten we vandaag.

• choc

ik ben blij dat het prikbord weer open is.

ik vind dit een van de mooiste sites.

hopelijk word het niet weer gesloten.

we konden altijd de leukste consumindertips hier lezen.

zoals douchen met lamp uit.of met koud water.

wat eten we vandaag?

wij eten aardappels rolade (in de aanbieding) met peertjes en mona toetje na!

prettige feestdagen!!

choc

• Swartdam

Boerenkool met worst , kids zijn naar schoonouders toe dus voor mij word het iets makkelijks

Gisteren groentesoep met een visschotel die dochterlief van haar baas gekregen had , gr Bernadette

• Paul

hutspot

• Alie

Wij eten bij de jongste dochter, gezellig.

• Tries

Wij zijn vandaag met zijn 4tjes vanmiddag leuke kerst film met de kids kijken en vanavond gaan wij gourmetten

Alle veel plezier en een fijne 2de kerstdag

Gr Tries

• Nel

Vandaag gaan we ..consuminder …alle kliko langs wat de mensen gisteren allemaal weg hebben gegooid :D

• Moonlampje

wij kunnen kiezen tusen sperziebonen en doperten (ieuw!) wat er verder nog op tafel komt dat weet ik nog niet.

• consuminderaar

Wij?

• Beheerder

Gisteren heeft onze dochter in de keuken gestaan. met als resultaat dat ze ons versteld heeft doen staan. De tafel was heel mooi gedekt met servetten. kaarsen etc.

voorgerecht1.: amuseglaasje gevult met wat zalm en weet ik veel wat nog meer.

voorgerecht2: tomaten roomsoep met balletjes opgesiert met peterselie croutons en fijn gemalen beschuit.

hoofdgerecht: aardappel schijfjes in de oven, zigeunerschnitzel met stroganoffsaus afgewerkt met wat fijngesneden peterselie en champignons en als groenten een kommetje gemengde salade

nagerecht: ijs met vruchtencoctail met de keuze uit 2 soorten dressing of yoghert met slagroom

als drankje rose.

en aan het einde nog capouchino met slagroom

• jantiena

Wat we vanavond eten weet ik nog niet, maar voor de lunch ga ik van het restantje kip en de overgebleven champignons een lekkere ragout maken voor mijn man, die lekker thuis is! Lekker op het oude witbrood dat wordt geroosterd. Ik denk dat ik zodirect even naar de Lidl ga om te kijken wat er in de aanbieding is voor vanavond.