Hoe dik zijn we vandaag

• BennieMak

Als er een uiting is van overdaad: Te dik zijn (mits het een pathologische achtergrond heeft)

Gezien het aantal onderwerpen over het eten vermoedt ik dat hier aardig op geminderd kan worden.

• Nel

Kilo afgevallen :D

• consuminderaar

Van een beetje witte rijst met een sausje word ik niet dik hoor!

• purk

lekkere brunch op, en sávonds eigenlijk niks, dussu, valt mee hier;)

• Douce

Dik zijn komt meer door verkeerde voeding en te weinig beweging, dan door teveel eten. Zelf ben ik slank, maar eet dan ook zelden “foute” dingen. Consuminderen op gezond voedsel heb ik nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.

Douce*D

• Wilhelmina

Bennie schreef:

“Als er een uiting is van overdaad: Te dik zijn (mits het een pathologische achtergrond heeft)”

Je bedoelt waarschijnlijk (hopelijk) behalve wanneer het een pathologische achtergrond heeft?

“Gezien het aantal onderwerpen over het eten vermoedt ik dat hier aardig op geminderd kan worden.”

Waarom vermoed je dat? :?

Voedsel is nu eenmaal een van de dingen waar je iedere dag weer mee bezig bent en waar je vrij gemakkelijk op kunt consuminderen.

• maria

…..“mits het een pathologische achtergrond heeft”??????.Ik heb zelden zulke onzin gelezen.:D

Maria

• Beheerder

Ik geniet van het eten en kom altijd aan tijdens de feestdagen maar in januari vliegt het er meteen weer af omdat we hier dan weer in onze normale ritme terug zijn gevallen.

Waarom we aan komen is niet van de overdadigheid maar van de dingen die je normaal het hele jaar door niet eet zoals een kerststol met spijs, oliebollen, appelflappen of met sinterklaas marcepijn etc.

• baukje

heb nog steeds maat 36! Maar, we schaatsen dan ook iedere dag op de ijsbaan.