Speel-o-theek

• Tries

Volgens mij zitten hier ook nog prikkers met kinderen

Maken jullie wel eens gebruik van de Speel-o-theek?

Tot 2 jaar geleden wist ik niet eens dat er hier een zat

tot een moeder op school me er over vertelde

Ik moet zeggen ik zweer er bij gewoon steeds wat huren

Kost 14 euro per jaar

en een klein bedrag voor het speelgoed wat gehuurd wordt..ongeveer 0,25 cent

ligt aan de kost prijs. scheelt een hoop als je het nieuw moet kopen en ze spelen er bijna niet mee.

Ik heb nu 2 keer gehad dat ze iets zo leuk vonden dat we het hebben gekocht maar verder gewoon bij de Speel-o-theek

Gr Tries

• BennieMak

Gewoon zeer goede tip! Mag ook wel eens gezegd worden.

Op dezelfde manier ook kunstuitleen.

• Nicole

Da's gaaf hè Tries, ik deed dat ook altijd toen ze nog klein waren en als dan iets heel erg goed in de smaak viel dan was het een idee om te kopen met verjaardagen of de sint.

• baukje

Wij hebben geen speelotheek in de buurt. Maar ze spelen wel altijd buiten hier met wat er maar op het erf ligt. In dit gebied wonen te weinig mensen, denk ik voor een speelotheek. Lijkt me wel wat, overigens.

• Nicole

Voor (zeker) kleintjes ideaal want ze kunnen daar op woensdagmiddag ook komen spelen met andere kindertjes. En dan uitzoeken wat ze denken dat leuk is en mee naar huis nemen en dan maar kijken of het inderdaad zo leuk is. En dat voor een paar centen per 1 of 2 weken. Je hebt daarna weinig miskopen meer omdat ze heel enthousist over iets zijn en jij echt weet dat ze ermee gaan spelen

• Tries

Ja zeker weten scheelt me een hoop geld, en rotzooi wat je koopt en waar ze vervolgens nooit mee spelen

Tries

• Nicole

Het is echt een uitvinding en voor ouders inderdaad geldbesparend plus nog eens dat kinderen met een boel speelgoed mogen/kunnen spelen wat ze anders niet zouden hebben, al is het dan maar voor een paar weken.