Wie gaat er straks 31 dec oliebollen bakken van oliebollenmix?
En als je over hebt geen probleem met water en wat boter en rozijnen bak je er zo een brood van!
Ik Alie, maar dan geen oliebollen maar appelflappen.
Die maak ik smorgens op oudejaarsdag en tot verledenjaar nam wat over was altijd mee naar mijn ouders de volgende dag.
Daar ging alles op wanneer iedereen er was.
Ik maak er dit jaar wat minder, want beide ouders zijn nu overleden en de bijeenkomst van iedereen is pas de zondag erop bij ons thuis.
Ik zou ze in kunnen vriezen, maar dat is toch anders als op 31 December en 1 Januari vers eten!
fijne jaarwisseling, met of zonder eigen gebakken bollen..lol
Ik vind ze altijd zalig, maar heb altijd wel een rennie nodig aan het eind van de feestelijkheden ( lees oliebollen eten) kopen ja, ik dacht altijd als we ze van de warme te kopen dat hij ze zelf bakt maar nee ,ze komen kogelrond uit de machine van een fabriek, en dat voor 10 voor € 8.50 afzetterij vind ik dat.
Ik gebruik oliebollenmix. In januari 2007 voor € 0,30 mix gescoord bij Lidl. Kun je wel 40 oliebollen van bakken. Blijft ook lang goed. Bakken gaat ook nog eens hardstikke snel. Leuk ook om oliebollen weg te geven en mensen over de vloer te krijgen die op de dag zelf een warme bol of flap komen weghappen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?