oliebollenmix

• Nicole

Ach ja, het geluk is mij eindelijk een paar jaar geleden ten deel gevallen en dat mocht ook eindelijk wel eens, ben ook zeer gelukkig met hem.

Kan niet bestaat niet zei mijn oma zaliger altijd :) en het is altijd aan te leren, als hij maar wil maar dat is het hem nou juist bij jouw man :D Ach hij zal ongetwijfeld andere kwaliteiten hebben.

• Jenny

Het staat op het pak Noepie zoals Nel al schrijft.

Je maakt het precies zoals staat aangegeven.

Ik haal goudrenetten, ff schillen perstuk want ze zijn zo bruin.

Met de boor haal ik het klokhuis eruit en snijd ze in 4 dikke plakken.

Die haal ik door de suiker en kaneel en mik ze voorzichtig per 4 in de friteuse.

Wel goed opletten dat het vet ongeveer 180/190 blijft, doe je het lager dan worden ze spekvet.

Ook niet hoger want dan gaat het weer te snel.

Lekker goudbruin laten worden.

Uit laten lekken in het vergiet en poedersuiker erover.

Kan geen kraam tegen op..lol

groetjes Jenny

fijne jaarwisseling

• Hummie

Mijn man knoeit teveel, dus heb ik het maar weer overgenomen.

• Beheerder

en dan ook nog eens een flesje pils aan toevoegen ( volgens mijn oma en moeder die dat deden) heb je een super luchtige oliebol.

• Nicole

:D:D:D:D Jij zoekt werk Hummie.

• maia

ik heb een na aankopen bij de formido een emmetje gekregen met oliebollen mix,rozijnen en poeder

Keileuk

Maaaaaaaaaaar ,moet ik nu bollen bakken in een volle pan met vet of kun je ook ballen bakken in een laagje vet

• maia

emmer

• Nicole

Ik heb ze altijd gebakken in een wok met een laag olie Maia. Ze moeten natuurlijk wel onder kunnen dompelen dus een laag vet zul je wel moeten hebben. Een 20 cm is overdreven maar je snapt vast wat ik bedoel :) Bak ze.

• maia

Bedankt

• Nicole

Is het gelukt Maia? Hier zijn ze heerlijk geworden met dank aan mijn man :D