OT: Boer zoekt vrouw

• consuminderaar

Die meid moet die griezel maar snel terug naar Canada sturen. Het is een enge stalker!

• consuminderaar

Mooi ze heeft naar me geluisterd, en ze heeft nu een goed alibi om hem niet te kiezen! Want emigreren wilde ze toch niet!

• Pieter

Een invalshoek bij hetzelfde onderwerp die iets meer recht doet aan het prikbord zou zijn: goh, wat zonde, nou is die man voor niets helemaal uit Canada komen vliegen! Wat een verspilling !

• marc

Hoi ik zal mijn eerst even voorstellen.

Ben Marc 39 jaar getrouwd en 2 kids.

(Het is een enge stalker!) Ken jij deze jongen al van het echt of alleen van de tv ?

• travel

Je hebt gelijk! Van het begin af aan vond ik het een nare dwingeland!

• consuminderaar

Ze werd meteen toch al onder druk gezet van ik neem haar mee naar Canada en anders niet. Je zag ook echt dat het meisje met een probleem werd opgezadeld en dat ze hem niet meteen in de 1e ronde weg durfde te sturen? Want volgens mij wilde ze dat wel.

• ¥ Lotje ­­¥

Nou als je iemand nog nooit gezien of gesproken heb kan je volgens mij nog niet zeggen van het is een stalker. Wel denk ik dat ze hem voor andere dingen idd afwijst . Maar zoal vind ik het een programma waar nergens op slaat . En je zelf in feite voor gek zet. ;)

• Paul

Boerin Agnes heeft dit programma helemaal niet nodig om aan de man te

komen.

• ¥ Lotje ­­¥

;) misschien doen ze het wel voor reclame voor hun bedrijf . Ze komen in het nieuws bij deze de Tv en de verkoop ga om hoog ;););

• consuminderaar

Nee maar al die knullen vliegen op haar af alsof ze een berg goud is want het schijnt dat zij of in elk geval haar ouders aardig vermogend zijn, want zo'n hele leuke meid is het nou ook weer niet. Ik vind haar erg zakelijk en weinig emoties tonen, en 27 jaar pas tjee ik zou haar eerder 35 geven!