Healthy People

• consuminderaar

http://www.healthypeople.nl/

Ik heb nu een pak granaatappelsap in huis omdat het in de aanbieding is. Maar normaal kost dit 1,99 of meer, dus voor een liter water met iets extra's 4 en een halve gulden. Nu worden er allemaal gezondheidsbevorderende eigenschappen aan toegedicht maar is dit nu allemaal wel waar.

Worden we soms niet een beetje moe van alle praatjes over omega 3, anti oxydanten, toegevoegde vitamines?

Zat dit vroeger allemaal niet in de drankjes of worden we nu gefopt onder het mom van gezond leven mag wat extra's kosten?

• krentje

“Zat dit vroeger allemaal niet in de drankjes of worden we nu gefopt onder het mom van gezond leven mag wat extra's kosten?”

Nee vroeger zat dit er allemaal niet in..

En ja je wordt gefopt voor veel geld.

Pers dus lekker zelf je sinaasappeltje, ben je wat goedkoper uit en heb je ook je vitamientjes. En als je een beetje normaal en gezond eet heb je die dure gehypte gezondheidsdrankjes niet nodig.

• consuminderaar

Ben bang dat ik mijn sinaasappelenpersertje niet meer kan vinden op mijn overvolle zoldert!

• Channah

Als je zoveel spullen hebt dat je essentiele dingen niet meer kunt vinden wordt het tijd om te consuminderen.

• consuminderaar

Of een te kleine zolder…..

• purk

lieverd, ik hoop dat je snel je persje zult vinden!

wil ook helpen zoeken hoor!

Ik heb je al zo vaak willen helpen, maar je slaat het altijd af?

• Nicole

proest :D:D

• purk

ik zou bijna gaan denken dat het om mij gaat,

discriminatie

• Douce

Heb je wel een citroenpersje?

Douce*D

• purk

"men neme een mes, en snijden de sinasappel door den helft.

Men plaattsen de halve sinasappel in den waffel, en houdt uw hoofd tussen de deur.

Dan de deur dusdanig dichtduwen, dat al het sap uit den sinasappel geperst is"

klazien