kliko-ergenis

• purk

Ik verzorg de dieren van de burn, die 2 weken op vakantie zijn

Ook zet ik netjes de kliko-containers aan de dijk.

Nu, vorige week vrijdag, hebben ze hem omgereden, omgetrapt, ieder geval, hij lag om, vol met mest, en het wiel was eraf gebroken.

Ik dat ding overeind gehesen, en de vuilniswagen aangehouden

“heeft u misschien een wiel?”

“man1- zal ff kijken” en doet een klep aan de zijkant van de wagen open

vervolgens begint man2 (achter het stuur) volop te tuteren, en te schreeuwen tegen man1.

Man 1 gaat naar man2, en komt terug met de mededeling dat ik moet bellen met de afvaldienst.

Oke, ik gedaan

“ik heb een wiel nodig, hoe kom ik daaraan”

“dat kan niet mevrouw, dan moet u een hele nieuwe container”

“dat is niet nodig hoor, het wiel kan ik er zelf wel op maken”

“maar ne mevrouw, u moet echt een nieuwe container”

oke!

“, nou, dan moet ik een nieuwe container”

“ja maar mevrouw, dat gaat zo maar niet”

“nou, een wiel zou ook volstan, maar dat kan ook niet”

“ne, u moet echt een nieuwe container anvragen”

“kunt u mij vertellen waar ik dat dan moet doen?”

“ja hoor, dat kunt u ook bij mij doen”

“nou bij deze, een container dus”

“nou, mevrouw, zoals ik u al eerder vertelde, zo gemakkelijk gat dat niet, iedereen kan wel zomaar een nieuwe container aanvragen, dan zetten wij hem neer, en hebben z ineens 2 containers”!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou ja zeg, je zou die vrouw toch?

“je neemt die kapote toch weer mee dan”

“ja, tuurlijk”

“nou, dan heb ik er toch geen 2”

waarom nou zo ingwikkeld en duur?

we hebben net nieuwe klikko's, omdat de oude niet van chips voorzien waren

• ¥ Lotje ­­¥

das nou puur Nederlands . Er moet gezeken worden . .

• Tries

Is dat de schenkeldijk? sorry helemaal offtopic

tenminste ik dacht dat ie zo heten daar hebben goede vrienden van ons gewoon hihi zou een weg lang gebouwd gaan worden

Tries

• purk

woonde die toevallig in een 2onder 1 kap woning?

• Tries

Nee wiite huis helegrote tuin

Tries

• purk

ow, nou, tis niet de schenkeldijk, wel en dijk, ietsie verder,

wanneer is het huis verkocht?

en die weg gaat er komen hoor!!!

• Tries

Ohhh dacht dat dat de schenkel he wat stom..

ehhh is ongeveer 7 jaar geleden verkocht

Tries

• ¥ Lotje ­­¥

ik bedoel daar jou niet mee hoor maar dat idd moeilijk doen. . of ze willen van je af en zeg dan zo van dat gaat zomaar niet . Heb het met m,n mobiel eens gehad , Dat ding haperde al van de 2de dag en ging er iedere keer mee terug als tie het niet deed . Een nieuw mobiel uiteraard. Tot dat ze op een gegeven ogenblik tegen me zeiden van zo….. hij doet het weer en nu vlug naar huis toe . jeeeeeee zeg . Met andere woorden we zijn je beu onderhand . Ja :D hahha dan zeggen ze dat wel tegen een goede .In de winkel was het nog druk ook en ergens zetten ze jou voor gek dan . Dat je een zeikerd ben . Nou ik heb netjes terug geantwoord , en dat iedereen het kon horen van :: Meneer als u iets verkoop zou het net zo prettig zijn dat de dingen die je verkoopt het ook doen . en niet halve was mee geven daar heb ik niet voor betaald . zo dus. hij kon het in zijn zak steken . En oja . ben nadien met alles bij die bekende telefoondienst mee weggeaan . Kreeg je na 2 weken dat gezeur van hun weer . Waarom dat ik weggegaan ben en bla bla . En uw krijg zoveel bel te goed van ons . Over proberen te halen dus . . Het kwam zover tot dat hij zei:: tis niet te geloven bijna … dat hij zei van :: En als we eens een staatslot er bij doen . Als je dan zo je klanten terug moet vodderen ben je toch al ver gezonken lijkt mij . En nee hihi we zijn er niet meer bij dus dat zeuren van hem heeft niks geholpen .;);)

• purk

nee, waar die weg komt is wel de schenkeldijk;)

maar ik woon niet op de schenkeldijk!

we hebben 6 jaar gelee wel gekeken bij een huis wat te koop stond op de schenkeldijk, maar we kwamen erachter dat daar een weg geplant was;)

• consuminderaar

Mijn kliko's werden steeds op de afhaaldag vanaf de straat gejat, toen stond er opeens een keer wekenlang een andere kliko zonder huisnummer langs de straat, die heb ik toen ingepikt. Komt er opeens een opgefokt wijf aan de deur dat ik haar kliko uit haar tuin zou hebben gejat tijdens haar vakantie, haar zoon had het zgn. allemaal gezien. Ik zeg doe eens normaal zeg mijn kliko's worden steeds gejat hoor! Nou ik wist wel zo'n beetje bij wie mijn gejatte kliko in de schuur zou kunnen staan en deze vrouw was met die familie bevriend. Het was gewoon een soort hetze! Allemaal vooropgezet. Ben blij dat ik uit dat klotebuurtje met die achterlijke mensen allemaal weg ben zeg!