De geestelijke “klimaatbeheersing” is strikt genomen erg simpel en is nog om te lachen ook, tenminste voor de liefhebbers……………..
http://www.youtube.com/watch?v=lhTI6KYIY6s
Douce*D
Ja mee eens, als Arie en Ge waren ze nog consuminderend bezig ook ,2 oude mannen met alleen AOW en klein pensioen zaten aan de keukentafel met potjes geld,voor gas water en licht, eten en de huur, kochten voor weekeind iets lekkers f 3.95 een stol, maar die was wel eens hol, ;-)
ze kochten ook een winterjas voor de 1 te groot en voor de ander iets te klein, en ze hadden ook een potje over , ik vind ze nog steeds leuk, en van Kooten schrijft leuke boekjes die ik graag lees.
Fantastisch……. Ik bekeer me tot de Chrislam.
Ik denk dat ik volgende week direkt begin met een ramadan/vastendag per week.
Bovendien ben ik als vegetarier ook al goed op weg, geen varkensvlees en geen vis dus.
De staatsloterij is al opgezegd toen ik vorige maand las dat vaste kopers met een automatische machtiging een veel lagere kans hebben iets te winnen. Bovendien draaien ook niet verkochte loten mee en daar ben ik het al helemaal niet mee eens.
Die alcohol daar zal ik het een stuk moeilijker mee hebben. Maar als nieuwe bekeerling moet ik er iets voor over hebben. Toch?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?