Consuminderend lijnen/sporten

• krentje

Gelezen op de dollarstretcher (met wat eigen commentaar erbij)

-Lekker wandelen kost niks

-Ga buiten spelen met je jonge kinderen en leer ze de spelletjes die je vroeger ook op straat deed ( is ook wel goed want de kinderen van tegenwoordig bewegen te weinig)

-Light frisdrank maakt dik en is duur. Drink liever water met citroensap

-Heb je trek in wat te knagen maak dan zelf magnetronpopcorn door de maiskorrels in een vetvrije papieren zak te poffen ( goed dicht vouwen.. ik heb het zelf niet geprobeerd, maar misschien is het de moeite waard)

- Leen in de bieb fitnessdvd's en ga daarmee aan de gang of doe gewoon mee met Nederland in beweging.

( bron: http://www.stretcher.com/stories/07/07dec31c.cfm)

Nou wie vult er nog wat tips aan?

Graag ontopic blijven hoor ;)

• Alie

Hond nemen, je moet er 4 X per dag mee uit,scheelt op jaar basis 5 kg

Een moestuin nemen scheelt op jaar basis een volledige fitness !

hoofd schouders knie en teen, en dat als je net opgestaan bent, leuk kinder oefening!

Je auto alleen gebruiken als het echt nodig is, lekker fitsen en snacks heeft een men niet nodig, gewoon een snee brood als je trek krijgt;-)

• Alie

lekker fietsen moet het zijn, wat heel goed voor de lijn is, ontbijten ,sla dat nooit over, en elke 3 uur wat eten!

• ¥ Lotje ­­¥

Ik vind veel sportscholen onzin. Waar je naar toegaat om contributie te betalen voor beweging. Waar je ergens anders dat ook kan doen.Je weet dat beweging goed is voor de mens . Vraag bij de dokter . Dat je eens wil gaan bewegen en hij geeft een boekje mee met tips , of hij zegt wat je moet doen gezien naar je lichaam . Kost niks .

• Alie

;-) Fijne dag gewenst, ik ga weer verder!

• ¥ Lotje ­­¥

hihi. ik ga ook m,n huis eens doen . Met de poetsdoeken die ik heb van lakens en onderbroeken hahah:D:D

• Alie

Ik ga ze wassen;-) kunnen ze nog langer mee. dag!

• consuminderaar

Ik ga zo weer lekker kringlopen, word je warm van want de kachel gaat niet aan!

• Nicole

De beste beweging voor de mens is zwemmen, het vergt erg weinig van je en je gebruikt zo'n beetje alle spieren in je lichaam.

• krentje

In een kringetje lopen?

Ik weet niet of dat zo'n goede tip is.

Daar slijt je vloer zo van af :P