Consuminderraar kijk hier eens

• Nicole

Als je je ergens op je gemak moet voelen is het wel bij haar, een hart op de juiste plaats en een vrouw uit duizenden, ik heb ervaring wat dat betreft :)

• Douce

Vermoedelijk aan de “andere kant” van het metro/busstation dan de locatie van mijn appartement. Ik ga het adres (het staat niet in de telefoongids.nl) wel eens opzoeken in het gemeentegidsje.

Douce*D

• consuminderaar

Jeetje lieve vrouw 60+ ik weet niet of ik daar een fatsoenlik gesprek mee kan hebben hoor, hihihi! Hoewel, mijn vorige buurvrouw van 77 is ook niet bij me weg te slaan!

*bericht aangepast*

• consuminderaar

Veerman is de lange straat die van het metrostation loopt richting de Kwantum ed geloof ik!

• Nicole

Douce is helemaal geen ouwe doos, net zo goed als ik dat met mijn 50+ ook niet ben. Douce is als een jonge hond en je kan ontzettend veel lol met haar hebben maar ook heerlijke gesprekken. Probeer het maar eens, je zal je op je gemak bij haar voelen en als ze vraagt of je komt dan meent ze dat uit de grond van haar hart. Woonde ik in de buurt was je bij mij net zo goed van harte welkom (al kan ik dan wel eens etteren, ben best lief).

• Douce

Het is misschien voor jou (voor mij maakt het niet uit wat betreft mijn gevoel van eigenwaarde) plezieriger om te leren je wat aangenamer uit te drukken. Dat is nu juist in het leven, naast diverse opleidingen, belangrijk om vooruit te komen. Bijna iederen, jong of oud kan met mij door de bocht en ik ben meer vreugdevoller, jeugdiger en vooral mens/vrouw van de wereld dan menig een van stukken jonger. Ik laat n.l. iedereen in zijn eigen waarde, al houd ik niet van leugenachtige kletspraat, dat is ook bekend. Maar als je nerveus wordt ga dan niet op anderen zitten katten, dat heeft geen zin en is ook nog eens onbeschoft.

Overigens werk ik nog steeds en dat heb ik altijd gedaan.

Douce*D

• Alie

Ga maar gewoon naar Douce, en doe je haar de groetjes van mij :-)