verwijderd bericht]

• consuminderaar

Ik denk dat een zelfreinigend vermogen beter is, bijv het aantal kliks op 10 zetten ofzo dan hoeven jullie er niet zoveel tijd in te steken,

• consuminderen.pagina.nl

Het aantal kliks waarna een bericht onzichtbaar wordt, staat op vijf. Dat is echter maar ten dele een oplossing, omdat het op die manier wel heel makkelijk is om ‘op de man/vrouw te spelen’, je hoeft dan alleen maar via vijf verschillende IP-adressen te klikken… Wij houden graag nog een extra oogje in het zeil, om te voorkomen dat iemand ten onrechte weggeklikt wordt.

Hartelijke groet,

Kiki

• Swartdam

Over het zelfreinigend vermogen per individue ben ik volledig met je eens in die zin , kijk even naar de tekst voordat er gerplaats gaat worden , uiteraard bedoel ik dit in algemene zin en niet persoonlijk op jou . De klikfunctie vind ik zelf een dubbele functie hebben want als je iets tegen iemand persoonlijk hebt kan je daarbij makkelijk misbruik van maken , maar net wat ik schrijf dit is mijn persoonlijke mening , gr Bernadette

• Douce

Zelfreinigend vermogen heeft weinig met een prikbord te maken, dat is dan weer de verantwoordelijkheid leggen bij andere prikkers als je je lekker te buiten wilt gaan aan wangedrag. Zelfreinigend vermogen begint en eindigt altijd bij de prikker zelf. Een oprisping hebben we allemaal wel eens, maar sommigen zijn consistent met wangedrag en daarom ben ik wel gelukkig met een streng moderatieteam, al blijft het altijd moeilijk om het juiste evenwicht te vinden, dus zal ik het er ongetwijfeld niet altijd mee eens zijn;)

Helaas zijn er overal en altijd (kijk vooral om je heen IRL) mensen die geen gevoel van eigenwaarde hebben laat staan de waarden van anderen respecteren.

Douce*D

• consuminderaar

Wie heeft er nu vijf verschillende IP adressen? Ik denk eerder dat mensen dan met elkaar afspraakjes gaan lopen maken van als jij pietje wegklikt dan doe ik dat ook!!

• maia

Nee ,dat was zeker niet de intentie

Als julllie dat wel vonden dan is het je recht om het te verwijderen

• BennieMak

Zowel de inhoud is stiekum aangepast (zonder overleg met de auteur, wat u nu wel wenst) als dat berichten zijn verwijderd!

consuminderen.pagina.nl schreef:

>

> Als er vragen zijn waarom een bericht is aangepast/verwijderd

> Overgens zijn er geen berichten verwijderd

Het moderatie-team ‘verspreekt’ zich hier! En het is duidelijk:

HET MODERATIE-TEAM LIEGT!!!!!!

• Swartdam

Sorrie Maia ,

het kwam even op ons over , dan is dat niet terecht geweest , gr Bernadette

• Swartdam

Nog erger , kliekjesvorming .

Hoe dan ook ik ben er van overtuigd dat een consequente moderatie op langere termijn zijn voordelen bied voor iedereen , gr Bernadet

• consuminderaar

Daar is duidelijk sprake van op allerlei bordjes!