Ik denk dat een zelfreinigend vermogen beter is, bijv het aantal kliks op 10 zetten ofzo dan hoeven jullie er niet zoveel tijd in te steken,
Het aantal kliks waarna een bericht onzichtbaar wordt, staat op vijf. Dat is echter maar ten dele een oplossing, omdat het op die manier wel heel makkelijk is om ‘op de man/vrouw te spelen’, je hoeft dan alleen maar via vijf verschillende IP-adressen te klikken… Wij houden graag nog een extra oogje in het zeil, om te voorkomen dat iemand ten onrechte weggeklikt wordt.
Hartelijke groet,
Kiki
Over het zelfreinigend vermogen per individue ben ik volledig met je eens in die zin , kijk even naar de tekst voordat er gerplaats gaat worden , uiteraard bedoel ik dit in algemene zin en niet persoonlijk op jou . De klikfunctie vind ik zelf een dubbele functie hebben want als je iets tegen iemand persoonlijk hebt kan je daarbij makkelijk misbruik van maken , maar net wat ik schrijf dit is mijn persoonlijke mening , gr Bernadette
Zelfreinigend vermogen heeft weinig met een prikbord te maken, dat is dan weer de verantwoordelijkheid leggen bij andere prikkers als je je lekker te buiten wilt gaan aan wangedrag. Zelfreinigend vermogen begint en eindigt altijd bij de prikker zelf. Een oprisping hebben we allemaal wel eens, maar sommigen zijn consistent met wangedrag en daarom ben ik wel gelukkig met een streng moderatieteam, al blijft het altijd moeilijk om het juiste evenwicht te vinden, dus zal ik het er ongetwijfeld niet altijd mee eens zijn;)
Helaas zijn er overal en altijd (kijk vooral om je heen IRL) mensen die geen gevoel van eigenwaarde hebben laat staan de waarden van anderen respecteren.
Douce*D
Zowel de inhoud is stiekum aangepast (zonder overleg met de auteur, wat u nu wel wenst) als dat berichten zijn verwijderd!
consuminderen.pagina.nl schreef:
>
> Als er vragen zijn waarom een bericht is aangepast/verwijderd…
> Overgens zijn er geen berichten verwijderd
Het moderatie-team ‘verspreekt’ zich hier! En het is duidelijk:
HET MODERATIE-TEAM LIEGT!!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?