goeiemoggol (ot)

• purk

Weer een nieuwe, prachtige dag!

En jullie weten het, pas aan het einde van de dag de WC 1x doortrekken, opsparen die handel.

Niet de kraan laten lopen tijdens het tandenpoetsen. Senseo-pads ook aan de achterkant gebruiken, 15 graden is warm zat,

maar….. consuminder niet op de liefde!

hou van jullie allemaal!

en Marc, dolle nacht gehad met je schapies?

vertel…………….

• Nel

Ha Ha ….*D*D

• Annelies

Zo die Purk

Jouw idee om HET op te sparen dat doe ik toch maar niet

Wat ik wel doe, als we gebadderd hebben dat water hergebruiken

En wij consuminderen ook op badderen eigenlijk alleen af en toe in de winter

En verder gewoon een vlugge douche

• Alie

Nee Heidi , ik ga ver maar het toillet daar bezuinig ik nooit op, maak het elke dag schoon en trek gewoon door, stel je voor dat het spetterd van de vorige gebruiker ik moet er niet aan denken;-)

• Marc

Nee helaas,dacht een koopje te hebben maar bleken allemaal lek.Ben eigelijk net klaar met het plakken.

Maar heb je tips te harten genomen,het stinkt hier,de koffie is niet te drinken en heb nog tandpasta in mijn mond,en zit te rillen van de kou.

Hou ook van jou!

Marc

• Paul

getver, nee ik trek de wc altijd door. :-)

en op liefde consuminder ik niet, ik vrij veilig of liever niet. ;-)

• Nicole

Lekker geslapen Heidi met je 7 stuiterballetjes in huis :D

Jij ook een goedemiddag ondertussen en een hele fijne dag.

Nog bedankt voor al je info gisteravond, we zijn een stuk wijzer geworden en gaan op een hele subtiele manier mien eens aan de tand voelen :)

• purk

ow sjesus, wat heb ik boven gebracht;)

mijn stuiterballetjes waren geweldig vanmorgen!

Lekker druk, en heel lief;)

ben wel blij dat ik nu weer in mijn eigen ballentent ben!

viel vanacht pas tegen een uur of 4 in slaap op mijn werk!

leuk, die moderne apartementencomplexen waar de verwarming centraal geregeld wordt!

snikheet op die kamer!

• Nicole

Genoeg om er eens achterheen te gaan want er is een wereld voor ons open gegaan. G wist er ook niets van en hij denkt dat mien dat al die jaren achter zijn rug om geregeld heeft, dus namens ons beiden, heel hartelijk bedankt, echt waar.

Stuiterballetjes zijn lief, soms even niet maar over het zijn het mensen net zoals jij en ik die liefde en aandacht nodig hebben en dat is soms iets wat ze vaak al tekort komen door hun handicap.

Fijn hè die temperatuursregelingen, ik weet het en slapen komt er dan niet echt van, wel je nest uitsoppen :( maar je bent weer thuis bij je eigen mensjes en die ga jij nu lekker verwennen, of laat jij je vandaag een keer verwennen? :D Ook een goed idee maar of jij dat echt gaat doen :? Vast niet, jij verwend liever dan dat je je laat verwennen, goh wat komt me dat bekend voor :D:D:D