Verloren generatie - OT

• consuminderaar

Wat is dat toch met de Britneys, Lindsays en Amy's van deze tijd, waarom trekken ze het niet en grijpen ze naar de poeders, pillen en drank? In mijn tijd had je ook tieneridolen en filmsterretjes (Annie, Tiffany, Debbie Gibson, Danny de Munk etc) maar die zijn allemaal wel goed terechtgekomen en (grotendeels) van de troep afgebleven. Hebben jullie een verklaring voor het gedrag van onze hedendaagse sterretjes?

• Nel

Nee ik niet …trouwens zonden van je geld :D

• Channah

Nou Nel, de idolen uit onze tijd konden er ook mee terecht, hoor! De Stones zijn ook niet in hun eerste trip gestikt, en zo kan ik er nog wel meer opnoemen (hoewel ik niet erg op de hoogte ben van populaire muziek).

Maar goed, typjes als Danny de Munk (ver na mijn tijd, en als het in mijn tijd was geweest wasd ik er zeker geen fan van geweest ;-)) zijn braaf en keurig. Volgens mij heb je die typjes nu ook nog. Drie van die frisse Belgische meiden bijvoorbeeld, hoewel dat geloof ik voor kinderen is.

• consuminderaar

Ik denk dat bijvoorbeeld zo'n Danny de Munk en misschien zelfs wel Jan Smit (Volendam is immers een drugshol) heus wel eens een snuif heeft genomen hoor of iets aangeboden gekregen en ook geprobeerd, maar wel zoveel karakter hebben om er niet verslaafd aan te raken.

• Nel

K3..

• Channah

O ja, zo heten ze. ik moet altijd denkien aan een vlekkenverwijderaar, waarvan ik de naam ook niet precies weer, iets met K….. ;-)

• Channah

Dat kun je wel denken, maar weten doe je het niet.

• ¥ Lotje ­­¥

nou Herman Brood deed het vroeger toch ook al . Sterker nog ze wisten dat hij gebruikte . Vraag me nog steeds af …. Ging dat bij hem zo gemakkelijk . Ze wisten het en deden ze er wat aan . b.v aanhouding;) .

• Channah

Wie zijn ‘ze’?

• Douce

En van een nog oudere generatie “miss” Peggy Lee (geweldige zangeres,'k heb er nog een paar oude lp's van) was, d.w.z. volgens de media, ook een verslaafde en menig keer afgekickt. Vijf jaar geleden overleden, ze was toen 82.

Douce*D