Verloren generatie - OT

• Channah

O, wat erg! Deze vind ik nog beter: http://www.youtube.com/watch?v=piWs61ujnPw&feature=related

• Tries

herken dat wel. helaas sommige dingen zet ik liever niet online je mag me altijd mailen

triespb@petrano.nl

gr Tries

• Channah

Doe ik, Tries, maar niet meer vanavond. Mijn e-mailadres staat in mijn info.

Groeten van Channah

• Douce

Bedankt voor de moeite! Ik heb ze allemaal beluisterd (niet helemaal tot het einde van de nummers). Ze heeft ongetwijfeld talent, maar het doet mij niets. Muziek vind ik pas echt heel goed als het me “raakt”. Dat gebeurde niet, helaas.

't Is overigens wel een echt gedruggeerde volgens mij. In een van de nummers (of was het een nummer wat ik zelf tegenkwam op mijn zoektocht?) stond ze op het toneel zelfs te snuiven. Brrr… Maar ja, dat heeft natuurlijk niets met haar zangtalent te maken.

Wat mij betreft gaat de duim dus naar beneden.

Douce*D

• Channah

Ik heb andere maatstaven voor muziek. Natuurlijk moet het mij raken, maar dan op de eerste plaats op muziekgebied. Dus geen lalala-melodietjes, maar wat intelligenter gebruik van de diverse toonladders.

Amy W. is gewoon goed. Zeer muzikaal, niet alleen een goede zangeres, maar vooral een bekwaam componist. Die ook andere toonladders dan die ene die iedereen behoort te kennen durft te gebruiken. Wat ze met haar leven doet vind ik niet ter zake doen. Ze levert gewoon goede muziek.

• Douce

Maar ik houd er niet van, of het intelligent gemaakt is of niet. En zoals ik zelf ook al zei, haar leven heeft niets met haar talenten te maken. Want dan zou ik meerdere zangers en zangeressen niet meer “goed” kunnen vinden..;)

Douce*D

• Annelies

Geen ruggegraat

• consuminderaar

'Britney Spears is manisch-depressief'

Britney Spears is manisch-depressief. Dat zeggen twee bronnen, die bevriend zijn met de familie van Spears, tegen het Amerikaanse tijdschrift People.

Mensen met een bipolaire stoornis, zoals manisch-depressieven ook wel worden genoemd, hebben wisselende stemmingen. Een door People aangehaalde expert op het gebied van de aandoening, Diana Kirschner, zegt dat het goed kan kloppen dat Spears de stoornis heeft. En ook de oprichter van het afkickcentrum in Malibu waar Spears vorig jaar verbleef, kan zich er in vinden. Toch is nooit officieel vastgesteld dat Britney ziek is.

De 26-jarige popster zou al tijden medicijnen slikken om paniekaanvallen te onderdrukken en na de geboorte van allebei haar zoons aan postnatale depressies hebben geleden. Volgens de bronnen is het pijnlijk dat de mentale instabiliteit van Spears haar een slechte reputatie bezorgt als moeder, terwijl ze zo veel van haar kinderen houdt.

Spears was de afgelopen dagen in het nieuws, nadat ze donderdagavond had geweigerd haar zoons terug te geven aan ex-man Kevin Federline, die de voogdij heeft. De politie moest er aan te pas komen, en later ook een ambulance, die de verwarde zangeres afvoerde naar het ziekenhuis. Ze zou een gevaar hebben gevormd voor zichzelf en haar omgeving. Die dreiging zou een dag later zijn geweken, toen Spears werd ontslagen uit het ziekenhuis.

Weer een dag later zou Spears weer helemaal op de been zijn geweest en het schijnbaar onmogelijke mogelijk hebben gemaakt: ontsnappen aan de paparazzi, die overal op de loer lagen. In gezelschap van fotograaf Adnan Ghalib, van wie eerder al werd verondersteld dat hij haar nieuwe liefde is, ging ze vrijwel ongezien uit eten. Volgens de restauranthouder was Brit in opperbeste stemming.

Een bipolaire stoornis in combinatie met een alcohol- of drugsverslaving komt veel voor onder de ‘groten der aarden’. Vermoedelijk hadden Kurt Cobain, Axl Rose en Jim Carrey, maar bijvoorbeeld ook Vincent van Gogh en Ernest Hemingway er last van.

• Jakke

Denk dan maar dat je een groot kind bent.

• Channah

Uhhhh…. liever niet….. ik heb het niet zo met kinderen….