winkelen

• Paul

Ik ga voor het eerst, sinds 3 weken, boodschappen doen.

Heb een lijstje gemaakt, en de kar zal wel boordevol komen als ik het

zo bekijk.

Het voordeel van op maandag tussen de middag naar de supermarkt, is dat

het lekker rustig is, en op m`n gemak kan vergelijken.

• Nicole

Veel plezier :( Ik haat boodschappen doen en stel het ook altijd zo lang mogelijk uit om net als jij thuis te komen met een voorraad voor weken :)

• Channah

Ik doe de meeste boodschappen ook op maandag, maar dan heel vroeg, vaak al om 08.00 uur. Eerst naar de bakker, dan naar de Turkse supermarkt voor groente, fruit, pasta rijst etc. en vervolgens naar het kleine Albert Heijntje. Vanmorgen zat het postkantoor daar nog tussen. Dan ga ik naar huis, kopje koffie drinken, en vervolgens als het nodig is nog naar de grote Albert Heijn.

Heerlijk rustig is het dan overal.

• Marc

“de kar zal wel boordevol komen” Dat had ik ook alleen met een hoop dingen die niet op het lijstje van de vrouw stonden.

Daarom mag ik geen boodschappen meer doen. :)

• Martini

Hoe doe je het dan met verse producten? Ik doe één keer in de week boodschappen en dan red ik het net met de versproducten zoals melk, groente en vleeswaren. Boodschappen doen is van mij ook geen hobby maar het moet gewoon af en toe…

• Paul

melk : altijd vers van de koe.

groenten : af en toe uit potjes, maar meestal vers ( spruitjes bv, kun je in

de koelkast wel een paar weken bewaren ) ook wel wat uit groente tuintje.

Vleeswaren : op brood kijk ik altijd goed naar de houdbaarheidsdatum als ik het koop, en ik heb een grote diepvries waar het een en ander in kan.

Ik kook ook welleeens voor 2 dagen, bv een krop sla is te veel voor 1 dag.

En hutspot smaakt na een dag in de koelkast ook nog wel.

• Annelies

Ik heb ook een voorkeur voor een grote AH daar is het rustigern kopen

Echter alleen bij meer boodschappen

• Channah

Ik woon precies tussen twee Albert Heijnen in. De grote heeft gewoon een groeter assortiment, maar bij de kleine is het gezelliger. Ik ben een keer meegeweest naar de AH in Buitenveldert. Die is zo groot, dat het niet leuk meer is.

• Alie

Paul, daar kan ik nu echt jaloers op zijn, heerlijk !

Maar dat wisten we toch al dat je een wahalla thuis had!

Daarom lopen er zoveel mensen weg met het programma boer zoekt vrouw !

• Martini

Zo lukt het inderdaad wel, zeker als je huishouden niet te groot is. Hier gaat er nogal veel doorheen in een week, na het inkopen doen zien kasten, koelkast e.d. er ‘goed gevuld’ uit maar na een week is het (weer) een doorzonkoelkast. Gelukkig zit de supermarkt hier een paar honderd meter vandaan.