Het lijkt erop dat veel consumindereraars aardig sociaal ingesteld zijn en daarom ook bereid zijn anderen zo nodig te steunen en/of met raad en daad bij te staan (zeker als ze raad vragen of de indruk wekken steun nodig te hebben). Prima zaak vind ik ('We benne op de wereld om mekaar, om mekaar, te hellepe niewaar?' ;-) ).
Zolang het (min of meer) met consuminderen te maken heeft heb ik er absoluut geen moeite mee. Af en toe een OT-berichtje moet ook kunnen vind ik.
Maar vinden jullie dat 't op zo uitgebreide schaal op dit prikbord moet gebeuren met onderwerpen die h-e-l-e-m-a-a-l niks met consuminderen te maken hebben?
't Zorgt soms wel voor pittige discussies, dat wel . Maar ik heb het idee dat de consumindergedachte hierdoor wel ondergesneeuwd raakt! ‘t Lijkt hier af en toe meer ’n sociale praatgroep of 'n afdeling maatschappelijk werk!
't Lijkt mij daarom beter dat mensen hun absoluut-niet-consuminder-gerelateerde opvattingen en problemen ‘in hun eigen tijd’ of op een daartoe geëigend prikbord (?) bespreken!
Wat jullie?