Dress for Succes

• Ma Molton

Ik begrijp uit verschillende postings dat er nogal wat mensen zijn die problemen hebben met passende kleding voor een sollicitatiegesprek. Als je van het minimum moet rondkomen ben je waarschijnlijk niet in het bezit van representatieve kleding.

Dit hoeft geen obstakel te zijn, kijk maar eens op deze site:

http://www.dressforsuccess-nederland.nl/

Ma

• Nicole

Die was al eens gegevens Ma, weinig tot geen reactie op gekregen :( helaas.

• K@rin

Heel aardig Ma, maar wel mosterd na de maaltijd. ;)

Dit is al ter sprake geweest….

…zegt K@rin, die haar washandjes EN dwangbuis maar weer aantrekt :D

• consuminderaar

Oh maar ga jij er ook meteen vanuit dat er passende kleding in die zaakjes hangt? Ik ben er dus bij eentje geweest en daar hing een rek met een stuk of 20 2e hands kledingstukken (mantelpakjes enzo), maar echt er zat niks passends (qua maat, stijl ed.) voor me bij hoor!

• ¥ Lotje ­­¥

eentje geweest

Struin nou eerst eens een PAAR af in plaats van eentje met 20 stuks enne………….heb je de rest van de prikkers gelezen? die willen je zelf kleding gratis geven (alle maten) Want in 10 minuten tijd word je boezem ook steeds groter )en er is iemand die wou ook nog met je winkelen en opties geven .

Klaag weer maar verder . ..

• Ma Molton

Voor mij hoef je helemaal niks consuminderaar, misschien kunnen andere mensen hier wel hun voordeel mee doen en dat is dan toch maar mooi meegenomen.

Ma

• consuminderaar

Doe je best, moet ik dan ook naar de vestiging in Leeuwarden? Kost me 4 uur reizen wat ik niet durf, dankjedekoekkoek!

• ¥ Lotje ­­¥

ik ga ook niet van het zuiden naar weet ik veel om kleding . Kan je dat niet in je eigen plaats . Tis Amerika niet hoor dat je lang moet reizen voor dat je ergens bent .

• Alie

Lotje ,ik ga graag shoppen in Maasstricht ;-) niks met consuminderen te maken, maar wel gezellig, en dat moet het hier maar weer worden“” gezellig“”

Consumindertips genoeg, maar voor de beginnende , knip de bodem van de lege tandpasta af, en je hebt nog veel tandpasta, wat je er af hebt geknipt kun je er weer bovenop zetten als afdichting!

Neem vooral de fiets, laat je dure BMW of suv staan, € 1.50 voor een liter bezine belachelijk f 3.30

Spaar geld, leen niks, wat al die reclames zeggen klopt echt niet!

Betaal elke maand je rekeningen, houd een boekje bij houd overzicht,, en neem elke week hetzelfde bedrag voor boodschappen, en maak een potje “”over“”, als er aan het einde van de week nog wat in je beurs zit , doe het vooral in het potje, het kan aardig oplopen, bij mij zit er na een ½ jaar meestal zo'n € 200,= in dus het loopt lekker op!

Plant op je balkon/tuin vensterbank eens wat groenten, of neem eens pootaardappelen in een grote bak , t is leuk en lekker!

Koop geen kant en klare plantjes maar stek/zaai en ruil

• Alie

leuk je te zien Ma ;-)