Plee opgepimpt

• purk

(sorry voor crossposten, had um prongeluk op vrouwenpb gezet)

Mijn WC was echt vreselijk!

alle kleuren van de regenboog (in een impulsieve bui gedaan) en een vreselijke WC bril.

Nu had ik nog een pot witte latex, heb voor 10 euro een leuk WC matje gekocht, voor 14 euro een mooie zwarte bril, voor 4 euro een nieuwe lamp bij de karwei, paar plantjes die ik had staan, en mijn plee is voor weinig opgepimpt!

Ben helemaal blij!!!

• Paul

Foto !!

• consuminderaar

Tjee nou ik heb zo'n kleine lelijke plee, daar kan ik niet zoveel mee. Als ik op den pot zit, dan zit ik met de knieen tegen de muur, en als ik mijn kont wil afvegen dan stoot ik met mijn elebogen tegen de deur of de muur. Nee, die plee van mij da's niks!

• consuminderaar

De plee, akanties, winkelen nou ik zie de link met consuminderen niet zo hoor.

Ik moet gaan consuminderen van het moderatieteam, maar dan moet ik dus duidelijk niet hier zijn, want dan zou mijn portemonnee snel leeg geraken!

• purk

Soms moet je wel he!

Door de verbouwing heeft het er gelekt, de schimmel stond op de muur.

En consuminderen is het wel, ik was nu voor 40 euro klaar, wanneer ik het had laten doen, wat was ik dan wel niet kwijt geweest!

• Nicole

Hardstikke leuk gedaan Heidi, in mijn vorige huis had ik dat ook gedaan en het zag er zó leuk uit. Hier is de muur tot aan het plafond betegeld (mooi wel hoor) dus er valt niets te verven maar anders had ik dat zeker weer gedaan.

• Beheerder

Hier hebben die van ons elk een thema.

• Margriet

Nou moet ik natuurlijk even weten: Welk thema? ;-)

Gr. Margriet.

• Beheerder

De badkamer boven is zee/water thema. dus vissen, eendjes e.d de badlamer is bvlauw met grijs wolkachtig plafond

De badkamer beneden is in de R&R stijl zoals de rest van het huis maar dan meer gericht op de Amerikaanse auto's en pinups. Zelfs de toiletrolhouder is de achterkant van een klasieke amerikaan.

• Margriet

Klinkt leuk!

Gr. Margriet.