OT: Ik ben......

• purk

die 30 euro per maand?

• ¥ Lotje ­­¥

oke een beetje positief dan . Je bent te vreden met je uitkering . je zoek verder niet . Dan hopen een hoop prikkers dat je niet meer zeurt . Jij tevreden en de prikkers ook . ….

• consuminderaar

Nog even en ik ben een obsessie voor je he?

• consuminderaar

Je snapt er duidelijk helemaal geen snars van, wat zit je nou constant te zeiken over een pc?? Kost me 15 euro per maand, so what? Die sigaretten en dat bier van jou zijn vast en zeker een stuk duurder!!

• ¥ Lotje ­­¥

doe ik . Ben vrij vandaag en werk op m,n pc . gek he en kan af en toe ook nog eens prikken . Maar niet in de baas zijn tijd ;) dat vind ik weer jatten dan . En nu ga ik thee drinken . .ik kan zoooooooooooooooveel dingen nog . gelukkig . zeg ik er bij en dat ook met mijn ziek zijn . denk er maar eens over na …;)

• consuminderaar

Ze werkt blijkbaar ook niet want waarom zit ze anders elke dag en overdag te prikken hier? rarara!!

• consuminderaar

Precies, maar dat begrijpen kortzichtige types als Lotje en Pietje Puk etc toch niet…..

• consuminderaar

Wat zeur je nou. Ik solliciteer me suf en dit was de 1e uitnodiging in 2 jaar, aan wie ligt het dan???????

• consuminderen.pagina.nl

U wens is voor mij een bevel ,

Niet om u te plezieren maar meer vanwege het feit dat alle reaktie,s gelezen te hebben er weer over en weer op de persoon gespeeld gaat worden gaat ,er nu al een slotje op en wrs naar alle tevredenheid van iedereen.

Alhoewel er ook wel wat van consuminderen in herkend word , de koek word steeds herkauwd gooien we dit gezellig samenzijn weer even dicht , met een vriendelijke voortzetting van de dag groet ik u weer u moderatieteam