nieuwe broek

• Nel

OOOOOOO dat is jammer

• Michele

H&M spijkerbroeken zijn echt maf en slechte pasvorm. Zeg maar helemaal geen vorm. Heb je een goed figuur, sla je dus echt een modderfiguur in zo'n hm ding.

Spaar je geld op en koop een goedzittende en mooie broek van een goede kwaliteit hebbie meer aan dan zo'n flutding van een h&m en miss etam.

Lijkt me toch dat je goed voor de dag wil komen. Of 3 jaar in januari die 50 euro opsparen en je hebt een mooie G-Star :D

• Miriam

En ik heb een prachtfiguur, al zeg ik het zelf! En de 2 zwarte broeken die ik heb staan me super en waren qua lengt ineens goed en das heeeel bijzonder..

1,60 en 50 kilootjes

• Pietje Puk

Ik ga vaak naar de Miss Etam-outlet. Er zijn er verschillende in Nederland. Ik had laatst een trui, een broek en een wintermantel voor 100 euro.

• ¥ Lotje ­­¥

Hier is een winkel met verbouwings uitverkoop 60% is het . Das wel meer dan de helft van de prijs . In de winkel zelf stond een bak met ook nog wat kleding en daar stond op ; De helft van de helftprijs. Als er net iets tussen zit . das mooi meegenomen dan.:)

• Michele

Dat jij tevreden bent is toch prima

ik blijf bij mijn mening dat ik het vreemde modellen vind met weinig tot geen pasvorm. Evenals die broeken van de miss etam. Je ziet precies wie een miss etam spijkerbroek aan heeft. En ik vind het geen gezicht maar is mijn mening

• Nicole

Nou heb ik 2 spijkerbroeken van H & M en die zijn al een jaar of drie oud maar ze ogen nog als nieuw en ik draag ze heel vaak. Prima kwaliteit maar je moet alleen niet het goedkoopste daar kopen, dat zijn flodders. Mijn broeken waren 50 euro p.st.

• Pietje Puk

Tja meid, sommigen zijn al blij dat ze bij de Etam kunnen kopen… Duurder zit er hier niet in hoor. En mij passen ze prima. Hangt misschien af van je figuur.

(misschien heb ik wel een raar figuur LOL)

• Michele

Je kan voor weinig ook ergens anders een goedzittende broek kopen, die ook je figuur goed doet laten uitkomen.

• Michele

Kijk, daar heb je wat aan Collebol..Aan elke goede en mooie broek hangt een bepaald prijskaartje. Ik zeg niet dat een dure broek beter is dan een goedkopere in dit geval maar je betaald voor wat je koopt/krijgt…:D:D