Relax lax lax lax

• consuminderaar

Ik trek me regelmatig terug met een relaxcdtje. Zo ook nu met een anti-stresscd. Een programma waar je lekker onder wegdommelt, maar nee het is me niet echt gegund, staan er weer lieden aan de deur. Ik doe snel open maar ze verdwijnen al uit het zicht, Kortom, jammer dat de mensen weer worden gestoord aan de deur als ze zich even willen terugtrekken. Ik heb dat ook regelmatig als ik of nog slaap, of onder de douche sta, of niet aangekleed ben ed. Vervelend is dat. Het effect van die anti-stresscd is ook meteen alweer weg. Trekken jullie je weleens terug en zo ja op welke manier(en)?

• ¥ Lotje ­­¥

Ja vrijdag avond meestal .

A, bel uit van de voor deur ,

B gordijnen dicht hoewel die s,avonds altijd dicht zijn

C telefoon uit . alleen de kinderen weten dat als het nodig is bellen ze op m,n mobiel .

D mocht er toch iemand zijn die klopt op het raam . Ga ik meestal naar boven doe het raam open en kijkt wie het is . . Maar meestal worden we niet gestoord .

Wij hebben veel aanloop . En we willen ook wel eens rust zonder jan en alleman in huis . Heerlijk lekker doen waar je zelf zin in heb . …

• choc

ik doe alle dagen relax aan

behalve als ik werk natuurlijk.

ik wacht op de zon en dan lekker liggen zonnen :)

• Marc

Trek me vaak terug.:Z

• maia

Onzin

Leg de schuld niet bij een ander,tenslotte weten hun niet wat je op dat moment bezig houd

Trek de bel er uit,dim het licht zodat het aangenaam voor je is en sluit vooral de ramen/gordijnen

Spreek een code af /of iets anders met fam.zodat men je toch kan bereiken indien je ergens dringend gewenst bent.

En dan relax

• BennieMak

Ik wel met je eens dat stress voornamelijk veroorzaakt wordt door (het wangedrag van) je medemens. Leuk als je dan aan de touwtjes kunt trekkken, maar minder als je afhankelijk bent.

Overigens ben ik heel erg op mijn privacy gesteld!

• Tiny

Nee ik heb dat niet, ik doe dan gewoon niet open, neem de telefoon niet aan, kortom, ik ben er niet, simpel toch :)

• Paul

ik ga dan op bed liggen, of op de bank.

• Pietje Puk

Ik ben er gewoon altijd.

Groetjes ,Annelies

• Tries

heee Maia helemaal met je eens! en je vooral niet gek laten maken door andere zeg ze dat je geen intresse hebt en hup weer naar de cdtje en geniet!

Tries