geheime receptjes

• krentje

Lekker thuis een MacDonalds-menu maken

http://www.topsecretrecipes.com/recipes.asp?sessionid=&login=yes

• consuminderaar

Lekker vies!

• ¥ Lotje ­­¥

tja ik ben niet zo van McD . Heb ooit eens een broodje kroket besteld daar. Krijg je daar een broodje met kroket dat wel maar zat ook van die specie tussen . Soort ragout . Ik zei . Ik wil graag alleen een broodje kroket . Zo maken wij de broodjes mevrouw …….. dus nee geen McD meer . Had er m,n buik gelijk van vol..;)

• Nicole

Wat zeg je nou? Lekker :?

• krentje

Als je het zelf maakt is het lekkerder dan bij de mac.

Bovendien weet je zelf wat je erin stopt en weet je zeker dat het vers is. Bij de mac mag een hamburger een uur onder de lamp liggen, nou dank je feestelijk..

Op die site heb je trouwens ook nog recepten van andere Amerikaanse (fast)foodketens.

Het is wel leuk om een beetje inspiratie op te doen.

• Nicole

Dat is wel waar, de Mac zelf vind ik niet te nassen. Zal het eens bekijken, ik moet je dan ook wel bedanken voor de link en als het lekker is zal ik het je laten weten. Misschien eigenlijk wel een idee voor morgen als mijn dochter komt met de jongens. Kinderen zijn gek op dat soort “voer” en eerlijk gezegd mijn dochter ook wel :)

• Moonlampje

hihi, ik maakte ooit een keer een hele smerige opmerking over die mckroket tegen mijn moeder, die rijdt nu met een grote boog om alle mcdonaldsen heen :D

• Beheerder

Fastfood. Daar doen wij ook wel eens aan. ik het liefst een salade met een stuk kip of zo maar dat heb je niet overal. Heel vaak na junk gegeten te hebben heb ik er achteraf spijt van. We willen het onze dochter niet ontzeggen dus gaan we eens in het kwartaal naar de Mac of Burger King of iets anders wat er op lijkt. Ik zelf kiest het liefst voor Kentucky maar dan wel gepast en niet overdadig.

Een mac kroket eet ik niet en wil ik bv een Mc chicken dan maken ze het klaar zoalsdik het hebben wil alleen de sla en kip en geen dressing. Mijn dochter vind tomaten op haar burger niet lekker en die zetten ze na haar bestelling er ook niet op.

Trouwens ik vind de broodjes heel smerig. Dus eet ik het niet of haal die ene keer in de tig tijd eraf wat ik wel eet.