De plastic tasjes gaan aangepakt worden. Nu nog even nadenken bij de inhoud van die tasjes.
http://happyturf.blogspot.com/2008/01/plastic-tasje-met-dubbele-bodem-column.html
Gr. Happyturf
Ja Wilhelmina. Als je iedere dag wat anders schrijft zoals ik, en dat 6 dagen per week, en dan ook nog over een scala van onderwerpen, dan tref je me hier en daar aan… Deze column is alleen op consuminderprikbord geplaatst en bij consuminderen van MSN. Als je nog meer van me wilt weten, mail dan gerust.
Wat betreft de vermeende reclame: op mijn blog is geen reclame te vinden. Je zou kunnen zeggen dat ik een schrijffanaat ben en het leuk vind dat deze en gene het leest. Trouwens, bedankt voor de reclame. ;-)
Vr. gr. Happyturf
P.S. binnenkort ga ik door gewijzigde omstandigheden waarschijnlijk terug naar 1 á 2 columns per week. Dan kun je weer gerust slapen.
Wilhelmina, jammer dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat je snel hersteld. Lees eens een column van me. Misschien montert het je wat op.
En Nicole, trek je deze reactie van W. niet aan. Het zegt meer over haar dan over jou. Het is net als bij automobilisten in een geblindeerde auto. Lekker anoniem toeteren en bumperkleven. Ik doe er in ieder geval niet aan mee. Ondanks dat het me in sommige gevallen wel wat moeite kost.
Gr. Happyturf
P.S. Wilhelmina. Dit is trouwens de laatste keer dat ik op je reageer. Want dit soort aandachttrekkerij heb ik bij mijn kinderen ook nooit gehonoreerd. Die stuurde ik gewoon even naar boven om na te denken. Bij jou blijft dat uiteraard op basis van vrijwilligheid, maar ik zou het je toch willen adviseren. Je kunt er alleen maar beter van worden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?