Tankstation oorlog ?

• Wilhelmina

De benzineprijzen reizen steeds verder de pan uit. Maar wat doen we eraan ?

Met de supermarken is het ook gelukt, dus waarom zou het met de tankstations niet lukken? Gewoon boycotten die grote dure maatschappijen (Shell, Esso en Texaco ?) en alleen (of zoveel mogelijk) tanken bij de witte en de onbemande pomp en zo http://www.tankwijzer.nl/. De benzineprijs in Nederland bestaat voor een groot deel uit accijns, dat weet ik wel, maar als die machtige oliemaatschappijen nou eens zouden gaan lobbyen bij de overheid, zouden zij het dan niet voor elkaar kunnen krijgen dat daar iets aan gebeurt?

Wat denken jullie: zou een consumentenboycot helpen ?

• Moonlampje

nou wij hebben hier in de buurt de Deko pomp zitten, daar tankte mijn broer een paar jaar, maar daar is ie toch van af gestapt.omdat zijn motor (van de auto dan) langer mee gaat van benzine van shell.

waardoor het precies komt weet ik ook niet, maar de goedkope pompen zullen wel een of andere toevoeging hebben ofzo.

goedkoper tanken is dus niet altijd beter.

• Beheerder

Wij tanken allang niet meer in nederland maar in Belgie. Net over de grens op een hele lange weg met meerdere tankstations is er eentje het goedkoopst. De auto's tot de klassieker toe rijden er prima op zonder te haperen en het is goedkoper dan in Nederland

• BennieMak

Wilhelmina schreef:

>

> De benzineprijzen reizen steeds verder de pan uit. Maar wat

> doen we eraan ?

De auto de deur uit!

• BennieMak

En als jou broer als gevolg van de goedkope benzine extra hard is gaan rijden? Dan slijt je motor ook sneller!

• BennieMak

Met milieu-besparing heeft het helaas allemaal niets te maken! :(

• krentje

Ga toch fietsen! :)

( is ook veel gezonder voor jou en ook voor het milieu)

• ¥ Lotje ­­¥

Makkelijk als je bij de Belse grens woont wij tanken in Belgie ;)

• BennieMak

Je bedoelt Wilhelmina? :D

• Moonlampje

mijn broer houdt zich over het algemeen gewoon aan de geldende verkeersregels.