Goeiemoggel

• purk

Lieve mensen!

Op deze prachtige dag!

Ik ben vrij vandaag,

en ga daar heerlijk van genieten.

Moet wat boodschappen doen, en wil zeil in de WC gaan leggen.

Ga dus zo op pad voor een restje.

De wintertarwe komt op,

heb nog een pannetje verse tomatensoep voor straks,

de hond is loops,

mijn man maakt ontbijt,

mijn dochter heeft in 5 min. al zingend, ene grote kolerebende in mijn net-opgeruimde huis gemaakt,

Mijn zoon is helaas bij zijn vader i.v.m. co-ouderschap

maar wetend dat hij daar heel graag is,

belooft dit een prachtige dag te worden!

Gaan jullie nog wat leuks ondernemen?

• BennieMak

purk schreef:

>

> de hond is loops,

> mijn man maakt ontbijt,

Laten we ons bezighouden met consuminderen! :D

• purk

dit IS consuminderen, moet ik nou alles uitleggen…

oke, komt ie:

Mijn hond is loops. Als mijn hond loops is, ligt ze doorgaans voor pampus in har mand, wat betekend dat ze minder slijtage brengt aan ons houten vloer

Mijn man maakt het ontbijt: Wanneer ij ontbijt maakt, wodt er een eitje geroerbakt, lekker roomboter op tafel, plakjes komkommer voor over de kaas,

als mijn man ontbijt maakt, haalt ie wat brood uit de vriezer, en zet pindakaas op tafel

• Beheerder

:D

Ik heb nu 3 vrije dagen. Ik heb vamorgen niet geconsumideerd omdat de was gestreken moest worden. Ik ga zo wel consumideren maar dan op mijn manier door met mijn luie gat op de bank te gaan zitten en een boek te gaan lezen. :D

• Moonlampje

Ja, ik ben vanmiddag na het werk bij het kattenhotel even hier in delft op de markt geweest. Ingrediënten gekocht, want ik ga morgen voor het allereerst koken :D

(Een soort van ovenschotel, met prei, gehakt, kerrie, zout, bladerdeeg en geraspte belegen kaas)

En mijn broer heeft vandaag mijn crosstrainer in elkaar gepeuterd (die was eergister thuis afgeleverd). Dus ik ga zo nu en dan eens lekker sporten, naast het fietsen wat ik al voor het werk doe.

• ~Janneke~

purk schreef:

de hond is loops,

Uhm…. pas jij op met leuke buurjongens die zo maar even bij je meissie op bezoek komen… :D:D:D

Nou weet ik dat je nog tig verzoeken heb liggen… maar of je daar nu al weer op zit te wachten… :?