Citin colourcatcher...wat een onzin!!

• krentje

Doekjes om je was niet te laten doorlopen..

Hoe verzinnen ze het?

Reken maar als je een spijkerbroek hebt die echt goed blauw afgeeft dat zo'n doekje niet helpt.

• ¥ Lotje ­­¥

ja zag het ook op TV . Vind het ook onzin . En net wat je zegt . Geloof niet dat zo,n doekje dan al dat blauw opzuigt.

• swaney

Ben zelf nog op zoek naar het item dat mijn was blauw heeft gekleurd. Er zat niets in de was dat blauw af zou kunnen geven. Ben dus nog steeds op zoek.

• krentje

ook geen balpen per ongeluk meegewassen?

• swaney

Nee, echt niet. Vind het zo gek!

• krentje

http://www.colourcatcher.nl/actievoorwaarden_norm.php

Je kan er een gratis doekje vragen…..mocht je het willen testen.

Je zou er ook zogenaamd mee besparen op de was..

Ik bespaar al op de was…Zelfs zonder zo'n doekje!

Want spullen waarvan ik zeker weet dat ze niet meer afgeven gooi ik gewoon bijelkaar in de trommel hoor!

En mijn kleding is netjes en niet doorgelopen.

• Douce

Misschien het filter van de wasmachine nakijken, ook als het een zelfreinigend filter is. Misschien dat daar iets achter is gebleven.

Douce*D

• Douce

Dat zijn zo van die zaken die ik nooit aan zal schaffen. Het wasgoed sorteren, dan gaat het altijd goed. (Natuurlijk niet p.o. een sok of iets dergelijks tussen de witte was……………dan heb je een probleem). Iets nieuws altijd ca. 3x separaat wassen.

Douce*D

• Beheerder

Ik spaart was in bepaalde kleuren op en gooi een schepje vanish bij de waszeep. Tot de dag van vandaag geen doorlopende kleren gehad geen wit dat roze is geworden terwijl er soms wel eens iets roods mee gewassen word e.d.

• K@rin

Ze zeggen volgens mij zelfs, dat je er minder was door zou hebben.

Nou die zie ik niet hoor.

Was is was. Of je nou met of zonder zo'n doekje wast, het blijft dezelfde hoeveelheid.