Maandagochtend

• Ma Molton

Mijn eerste activiteit op maandagochtend is het opstarten van mijn computer, snel naar mijn postbus want daar zijn de nieuwsbrieven van de diverse supermarkten aangekomen.

Samen met opa Sepp trekken we dan ons plan, zo weet ik bv. nu al dat ik morgen 10 kilo aardappelen voor 2,99 ga inslaan bij AH.

De maandag en de dinsdag gebruiken we dan om ons slag te slaan, ons weekmenu bestaat dan ook altijd uit aanbiedingen.

Mijn kinderen noemen me dan ook de “van” “voor” oma.

Staan de aanbiedingen mij niet aan dan heb ik altijd nog een buffer in de vriezer of voorraadkast.

Uiteraard gaat dit met alle inkopen op deze manier, ik heb werkelijk niks in huis wat niet afgeprijsd is.

Ma

• Nel

Opa Sepp ook niet ma *D

• Ma Molton

Opa Sepp kreeg ik cadeau bij een fles houtsnipperschnapps Nel ;)

• Sky

Vaste prik eerst boodschappen doen bij BAS, lekker rustig.

• Petracs

Een van mijn eerste activiteiten van de maandagochtend is ook mijn PC opstarten, maar dan wel op het werk…. ;-)

Verder hebben we hier in het durp een waardeloze Dekamarkt. Bij alles wat je pakt moet je kijken of het niet over of vlak voor de einddatum is. Erg vermoeiend.

Maar ‘elluk nadeel heb ze voordeel’ dus dat betekent ook dat er erg veel is afgeprijsd. Verse sapjes, vlees, beleg, geitenkaasjes met spek (mmmmmmmmmmm), grote garnalen…

Meestal is toch wel een aardig deel van mijn boodschappen voorzien van een sticker ‘flink afgeprijsd’….

Ik baseer wat ik eet dan ook regelmatig op wat ik in de opruiming vind, en zo worden gerechten die ik anders te duur vind om te maken, toch gewoon betaalbaar.

• inba

http://www.e-folders.nl/nl-Home.php

;)

• Pietje Puk

Ik zeg altijd: ik hoef nooit na te denken wat we gaan eten vanavond… we eten vanavond wat in de aanbieding is ;-)

• Tiswat

Ma Molton schreef:

>

> Mijn eerste activiteit op maandagochtend is het opstarten van

> mijn computer, snel naar mijn postbus want daar zijn de

> nieuwsbrieven van de diverse supermarkten aangekomen.

Als dat zo is, dan heb je hier nog wat te koekeloeren:

http://www.voordeelmuis.nl

• Jorna

Albert Heijn is op zondag al te zien hoor net zo als Dirk van den Broek.Ma Molton schreef:

>

> Mijn eerste activiteit op maandagochtend is het opstarten van

> mijn computer, snel naar mijn postbus want daar zijn de

> nieuwsbrieven van de diverse supermarkten aangekomen.

> Samen met opa Sepp trekken we dan ons plan, zo weet ik bv. nu

> al dat ik morgen 10 kilo aardappelen voor 2,99 ga inslaan bij

> AH.

> De maandag en de dinsdag gebruiken we dan om ons slag te

> slaan, ons weekmenu bestaat dan ook altijd uit aanbiedingen.

> Mijn kinderen noemen me dan ook de “van” “voor” oma.

> Staan de aanbiedingen mij niet aan dan heb ik altijd nog een

> buffer in de vriezer of voorraadkast.

> Uiteraard gaat dit met alle inkopen op deze manier, ik heb

> werkelijk niks in huis wat niet afgeprijsd is.

>

> Ma

• Beheerder

Hier thuis is het eten wat de pot schaf en anders vertel je maar een dag van te voren wat je graag eten wil :D

Aan aanbiedingen doe ik niet veel mee. reden waarom omdat ik geen voorraad wil maken. een vb is afwas zeep, waszeep e.d ik heb geen kasten vol met spullen nodig. ik wil een overzichtelijke kast hebben.