Tip: goedkope autoverzekering.

• Tiswat

Een nieuw geluid in de autoverzekeringen is een dochtermaatschappij van Fortis:

www.ditzo.nl

Erg veel voordelen zoals: bijzonder lage premie, leenauto, delen van verzekeringen tussentijds (tijdelijk) toevoegen, direct opzegbaar, geen no-claim-daling na een schade door eigen schuld en bovendien een bloemetje voor de tegenpartij.

Om misverstanden te voorkomen: ik ben op geen enkele manier betrokken bij genoemde firma. Niet anders dan dat wij bij een 1e gelegenheid bij een andere maatschappij op te kunnen zeggen, zullen overstappen.

• Hanneke

zit er geen addertje onder de grond ?

• Tries

sorry na online berekenen ben ik zelfs 3 euro duurder uit

tries

• Douce

En ik………………..heb geen auto……………………:D Al ca. 18 jr. niet meer.

Douce*D

• Tiswat

Hanneke schreef:

>

> zit er geen addertje onder de grond ?

Als ie er zit, zit onder het gras. ;-)

Het merk is pas sinds november op de markt.

Er zullen dus nog weinig mensen zijn met slechte of goede ervaringen, of er iets zinnigs over te vertellen hebben.

Een verzekering bij een andere maatschappij zeg je namelijk niet zo makkelijk op.

Meestal verlengen die de overeenkomsten stilzwijgend met een vol jaar (Jakkes bah), als je die 1 maand voor de vervaldatum niet hebt opgezegd.

Ik denk er vrij eenvoudig over.

Die beloftes zal je toch in de polis terug moeten vinden.

En aangezien de aanschaf van deze verzekering onder ‘kopen op afstand’ heb je een week om je te bedenken en/of te annuleren.

Verder kan je ook de website vastleggen of uitprinten, als je bang bent dat ze hun beloftes niet na zullen komen.

Ach, en waarom nu direct addertjes onder het gras?

Misschien zijn wij al jarenlang verkracht geworden door de ‘gevestigde’ maatschappijen, en kan deze formule heel goed uit zonder tricks en trucs.

• Tries

Wij moeten nou ja moeten, moeten is een groot woord,

maar mijn man werkt nou niet gelijk om de hoek en trein is geen optie vanwegen zijn diensten enz

dus ja moeten we wel, verhuizen nee om persoonlijke redenen

familie enz daar consuminder ik niet op hebben al niet zo heel veel meer dus die koesteren we

Gr Tries

• Tiswat

Tries schreef:

>

> sorry na online berekenen ben ik zelfs 3 euro duurder uit

>

> tries

Weet je dat heel zeker?

Heb je bijv. ook (max. 30 dagen) vervangend vervoer meegenomen in je overwegingen?

Als je zelf noodgedwongen moet huren kost dat een best beetje.

• Tries

ik heb alles mee genomen wat ik met mijn iegen nu lopende verzekering heb

Tries

• Tiswat

Tries schreef:

>

> sorry na online berekenen ben ik zelfs 3 euro duurder uit

>

> tries

Wij besparen op een all-risk, met 19 schadevrije jaren, zo'n 38% ten opzichte van Nationale Nederlanden.

Toch goed voor 160 euro op de 420.

• Gabi

als ik onze kenteken invoer krijg ik te lezen:

Dit voertuig is geen personenauto. Daarom kun je er geen Ditzo Autoverzekering voor afsluiten.

Grijs kenteken wordt dus niet verzekerd………………