jouw vrouw/mijn vrouw

• Angelique

Ik zat net een stukje jouw vrouw/mijn vrouw te kijken. Waarschijnlijk kennen jullie het programma wel…

Dit keer moest een vrouw die veel luxe gewend is, ruilen met een vrouw die in een kraakpand woont.

Voor de vrouw die luxe gewend is, lijkt het in eerste instantie een grote grap. Voor de vrouw die in dat kraakpand woont, was het bijna een cultuurshock.

Het verschil van huishoudgeld en de faciliteiten in huis.

Het verschil van hygiëne, van levensopvattingen…. en noem maar op.

Lijkt me voor beide vrouwen erg moeilijk en ik ben erg benieuwd wie het er het moeilijkst mee zal krijgen. Want volgens mij is het erg moeilijk om ineens in een kraakpand te moeten leven en minimaal te leven (dat waren hun woorden), maar andersom lijkt me toch ook heel erg.

• Beheerder

Andersom is het volgens mij inderdaad vele malen erger omdat je niet weeet wat te doen met al die luxre en geld.

Ik heb een klein stukje gezien en vond e vrouw uit het kraakpand een junkie.

• Angelique

Ja, ik vond haar ook een junk.

In het begin leek het mee te vallen… maar toen ze zich ziek ging melden de 2e dag en niet opstond voor haar gastgezin, tsja, daar heb ik weinig respect voor.

In zo'n programma moet je je wel aan weten te passen.

Die andere vrouw leek het wel een mooi avontuur te vinden….

Wel typisch dat de verschillen zo enorm groot zijn… maar ja, dat is weer goed voor de kijkcijfers, nietwaar?

• baukje

Ik zou liever meer luxe en geld hebben, dan in een kraakpand wonen, als je veel geld hebt, kan je heerlijk luxe op vakantie. Meerdere malen per jaar..Nu ik zou het wel weten, wat ik met een paar miljoentjes zou doen. Niet dat ik klaag, want we hebben het heel erg goed, veel beter dan onze ouders en grootouders, en we werken nog maar 36 uur per week, maar toch zou het leuk zijn om eens superdeluxe op vakantie te gaan……een eigen vliegtuig te hebben……..een stal met renpaarden……..op mijn verjaardagsfeestje Elton John of Michael Jackson in te huren………of Oprah Winfrey…..mijn oude fiets voor een maserati in te ruilen………jippieeeee……..