De beste besparing van 2007

• jantiena

Mijn beste besparing over 2007 is dat ik lid ben geworden van Vereniging Eigen Huis. Dit kost ongeveer dertig euro.

Hierdoor kreeg ik kortingen bij een verzekeringsmaatschappij (ik zal de naam niet noemen) waar ik tóch al bij was. Nadat ik mijn lidmaatschapsnummer van VEH kreeg, heb ik gebeld met ze, en de volgende dag werd er al zo'n zestig euro teruggeboekt naar mijn rekening!

Bovendien heeft de VEH een heel goede én onafhankelijke hypotheekservice.

Ook geven ze o.a. juridisch advies, een service die ik al binnen een paar weken nodig bleek te hebben. Mijn ‘tegenstander’ schrok zich een hoedje, toen ik hem vertelde dat de VEH mij hielp en erg geïnteresseerd was in de uitslag van onze botsing!

Heeft iemand anders nog een ‘knaller’ over het vorige jaar?

• Pieter

Ik wil de naam wel noemen: FBTO :D

• Paul

niet echt een knaller, maar ik heb vooral plezier van dingen die ik niet koop, of waar ik geen lid van ben : daar kan ik weer andere leuke dingen van doen. ;-)

• Pebbles

Wij hebben een huis gekocht zonder makelaar…dat heeft ons zeker 3 duizend euro opgeleverd of bespaard…tis maar net hoe je het bekijkt ;-)

• Paul

dan moet je wel enige kennis van zaken hebben, anders kan goedkoop welleens duurkoop zijn.

• zackary

precies,

die drieduizend euro kan wel eens dertigduizend nadeliger uitvallen indien er geen aankoopkeuring is verricht door een bouwkundige.

• Miriam

wij hebben ons huis VERkocht zonder makelaar, en geen bouwtechnische keuring… heeft ons ook veel centjes bespaart. :D

• Nina2

Dat wil ik dit jaar ook proberen. Heb je zelf geadverteert?

Nina

• Nina2

Oeps: geadverteerd natuurlijk….

• Paul

moet er tegenwoordig geen energielabel bij ?